Geen PHP ondersteuning??

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Ik heb nu het volgende probleem, het lijkt zo te zijn dat de browser/computer somige PHP scripts niet ondersteund. Wat kan er aan de hand zijn.

Ik denk, dat je op zo'n manier niet eens kunt stellen. Alle servers die van php gebruik maken geeft een verzoek terug in je browser d.m.v. html-codes. En html wordt zondermeer door IE begrepen. Je krijgt dus wat te zien als je een website bezoekt.

Bedoel je misschien JVM? Heb je dat op je systeem staan?

Dennis.

Ik heb JVM op m'n comp staan. Maar als ik van iets waar ik aangesloten ben een link krijgt wat eindigd op .php dan krijg ik niets te zien, terwijl andere mensen wel wat krijgen te zien.
Dus dat is het vreemde.. :confused: Misschien te streng beveiligd?

York, bedoel je hiermee in zijn algemeenheid te zeggen of gaat het hier om een specifieke site, zoals bijvoorbeeld je eigen site? (ik weet niet of je er één hebt)

Dennis.

Ik heb wel een eigen website maar die doet het gewoon. Maar ik heb verschillende linken ik zal er een als voorbeeld geven.

http://domain.secure-is.com

Bij deze zou er eerst een wachtwoord venster moeten openen maar dat krijg ik niet eens te zien.?? :confused:

Dan moet je de rechten voor owner van het "domeincontrole.php" bestand ook een vinkje geven bij de eigenschappen van dat bestand.

Om naar de eigenschappen van dat bestand te kunnen gaan, moet je een ftp-sessie maken via je browser en daar kun je bepaalde rechten gaan instellen. Je kunt bijvoorbeeld (heel kortstondig) even op alles een vinkje geven. Of dit had je ook al gedaan/geprobeerd?

Ik vermoed al, dat het probleem zich alleen bij je eigen site voordoet.

Dennis.

Ik sluit af, want het is al laat zie ik. Morgen weer verder.

Groetjes,

Dennis.

Die link die ik gaf is niet mijn eigen website maar is een van de website die ik niet kan bezoeken. Ik kan dus ook helaas niet bij de ftp ervan.
Doet die link het trouwens bij jou?

Geplaatst door York
Die link die ik gaf is niet mijn eigen website maar is een van de website die ik niet kan bezoeken. Ik kan dus ook helaas niet bij de ftp ervan.
O, ik dacht dat die link van jou eigen website is.
Geplaatst door York

Doet die link het trouwens bij jou?
Ja, ik krijg het inlog-scherm wel te zien. Ik weet niet zo gauw te zeggen waardoor het komt dat je het inlog-scherm niet te zien krijgt.
Ik gebruik Internet Explore als brwoser en jij ?

Dennis.

Ik maak ook gebruik van IE.
Versie 6.2 op dit moment dacht ik.

Neeh het verschil zal ik dan maar gelijk even uitleggen :)

De ene gaat over m'n eigen website en de foutmelding die ik daarbij krijg. Die website kan ik wel volledig zien op de foutmelding na dan en die website is volledige PHP gemaakt.

Dit topic gaat erover dat mijn browser somige PHP scripts niet toestaat op een een of andere manier. Zoals de link die ik al eerder gaf krijg ik het wachtwoord scherm niet te zien wat wel het geval is bij jou.

Dus zijn twee hele andere dingen de een dat het wel lijkt dat mijn browser geen PHP ondersteund en de ander dat mijn website een script fout heeft.

O ja de ene gaat over mijn eigen website de link die ik hier gaf is niet van mij maar is van een dienst die ik verleend moet krijgen maar helaas niet gaat omdat mijn browser niks laat zien.
Lijken mij toch 2 hele andere dingen of niet?

Heel duidelijk uitgelegd!!! Bedankt York.
Ik ben wel hardleers hoor, want je eerdere uitleg had ik al moeten begrijpen. Oke, duidelijk nu.

Jammer dat ik niet zo gauw kan zeggen, waarom je browser geen php-scripts 'kan benaderen.'

Ja, heb die zin tussen aanhalingstekens gezet omdat eigenlijk die zin uberhaupt niet klopt. Ik zei al eerder: Via je brwowser wordt een verzoek naar een server gedaan en vervolgens geeft een server een response in de vorm van html dat door elke browser kan worden begrepen, ongeacht wat voor scripts op die server draait. En dat dit bij jouw browser niet gebeurd vind ik het wel erg vreemd.

Dennis.

Misschien dat er toch iets van een firewall bezig is maar dat lijkt me zelf ook sterk. Een firewall hoort dit soort dingen niet tegen te houden, virus scanner heeft ook schadelijk scripts blokkeren maar jah php valt daar niet onder. Hoop dat er een oplossing voor is.

Zelf denk ik nu dat het niet aan de browser ligt want ik heb het net is geprobeerd met Opera maar die laat ook niks zien. Dus IE en Opera geven niks weer, alleen de statusbar. Ik denk dat er toch iets op de computer draait wat niet hoort.

Hieronder wat gegevens van mijn computer.

Ik gebruik Windows XP met IE standaard maar gebruik soms ook Opera. Probleem doet zich bij beide Browsers voor.

York, ik vind het nog steeds raar vinden waarom je het inlog-scherm niet krijgt te zien. Ik weet daarop ook niet zo gauw een antwoord te geven.

Maar, als ik jou was zou ik niet meer naar die site gaan. Het is gewoon iemand die zijn/haar zogenaamde 'kennis' in Flash de buitenwereld even heeft willen laten zien, maar de moeite niet eens wilt nemen om het te onderhouden/updaten.

Dennis.

Ja, even over iets anders:

Als een website niet van een registratiescherm wordt voorzien, maar wel van een inlog-scherm alleen, dan kan dat een verdachte website zijn.

Een inlog-scherm kan iedereen maken. Het is bij een inlog-scherm alleen de vraag, wat gebeurt er precies na het klikken op de knop "Inlog"? En met het password?

Wees op je hoede.

Dennis.

ps. Ik voorzie mijn websitetje wel uit die 2 schermen.

Die website die ik gaf vertrouw ik wel. Het gaat hier om een bepaalde domein dienst waar ik ben aangesloten. Die link moet mij leiden naar een controle paneel zodat alles wat makkelijker is maar dat gebeurd dus niet jammer genoeg.

Toch bedankt voor de tip. Hopelijk weet iemand anders wat er aan de hand kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan