Messenger 4.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Heb al meerdere keren 4.7 verwijderd, en 6.2 geinstaleerd. Prima werkt goed, maar als ik outook express open, zie ik links onderin de messenger niet meer.
Als ik 4.7 weer terug zet dan zie ik messenger wel.

Kan dat niet met 6.2 in outook? :confused:

Bezoeker

4.7 is de windows messenger en 6.2 is de msn messenger, verschillende versies dus
wil je bv hulp op afstand dan heb je 4.7 ook nodig

Dus met andere woorden het kan gewoonweg niet, dat is jammer:o

ik weet niet wat je precies wilt doen met die messenger, moet ie er altijd staan of juist niet?

Het gaat mij erom, is niet zo belangrijk hoor, maar als mijn outlook open staat, zie links onderin in outlook wie er online zijn. Dat heb je met messenger 6.2 niet.
Het is net of outlook hem dan ook niet ziet, en er is ook geen instelling, met 6.2, en wel met 4.7

in express bedoel je, ja inderdaad die is geintegreerd in express, msn mess is dat niet.....

Das jammer dan, maar ik heb ooit wel eens gelezen in dit forum, dat je messenger kan upgraden via start uitvoeren.
Want in het begin had ik geweigerd om messenger bij te werken, dus die melding krijg je niet meer. Weet jij die code of wat dat ook is voor mij, of iemand anders?

In Outlook Express werkte de vroegere MSN Messenger wel, nu zie ik dat ie niet meer werkt. Probeer eens met een oudere versie van MSN Messenger, dan moet je eerst 6.2 deinstalleren en dan een oude versie installeren. Ik gebruik nu Outlook en daar zit helaas niet zo'n optie in. Waarschijnlijk kan je ergens in Outlook Express instellen dat MSN Messenger je standaard chat programma is en niet Windows Messenger. Of andersom staat het ergens in MSN Messenger. Het updaten van Windows Messenger kan gewoon via de Microsoft site bij http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp dan zoeken naar updates, dan gaat ie automatisch zoeken welke nodig zijn dus ook eventueel voor Windows Messenger. Overigens is 4.7 hun laatste versie.

Groeten van Jane

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan