Dos Exploit

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Hoi allemaal,
Ik krijg een vreemde melding. Heb spybot gedraaid en kreeg toen de melding dso exploit gevonden. Heeft iemand een idee wat dit is en wat het doet. Geprobeerd te verwijderen maar dat lukt dus niet. Ad-ware 6.1 gedraaid, deze vind dus niets. Norton virus ook er overheen nog laten lopen deze geeft niets aan. Heb het opgezocht, maar ik vind het onduidelijk hoe het daar geschreven staat. Iemand die een duidelijke uitleg kan geven hoe ik dit vervelende ding eruit zou kunnen gooien? (Dit is onder windows xp).

Laatst bewerkt:
Goedenacht Humpe,

Ik denk dat je DSO Exploit bedoelt. Om die meldingen van Spybot hoef je je totaal geen zorgen te maken. Het betreft hier namelijk een foutje van Spybot 1.3. Bij een van de volgende updates van Spybot wordt dit foutje ongetwijfeld hersteld.

Rene van het Spybot SD Team schreef:

Hello all,

The problem with the DSO Exploit is a little bug. We have already been able to locate and fix it, but unfortunately it was not included with the last update. It will hopefully be with the next one.
The DSO Exploit is a security gap in IE. Microsoft did already repair this, so if you have all Windows updates and patches installed, it is not dangerous for your system.

I hope that explains the situation.

So, the solution is just waiting for the update.

Gewoon negeren dus, die meldingen van Spybot over DSO-exploits.

Bedankt voor je berichtje is dit ook weer opgelost.

Hallo Humpe en Buffy,

IK heb nog iets gelezen bij Zdnet (van Greet uit Gent)over dat DSO Exploit.
Hoewel DSO onschuldig is, is het wel eens leuk je te laten feliciteren door Spybot S&D als het niks meer vindt. Lees onderstaande om DSO te "IGNOREN".

dso exploit
wat helpt ( gevonden via google )
1 Open Spybot and select 'advanced' mode.
2 Select 'settings' in the left column.
3 Select 'ignore product' (Spybots)in the left column.
4 Select 'security' tab.
5 Place check mark in box beside DSO Exploit.
6 Close program
7 Open Spybot and run a scan.

You will find that DSO Exploit has been eliminated and if your computer does not harbour any other spyware you will see a congratulatory message.

succes!

greet
gent
5 augustus 2004 16:16

:thumb:

Gerard Roelands

Geplaatst door groelands
Hallo Humpe en Buffy,

IK heb nog iets gelezen bij Zdnet (van Greet uit Gent)over dat DSO Exploit.
Hoewel DSO onschuldig is, is het wel eens leuk je te laten feliciteren door Spybot S&D als het niks meer vindt. Lees onderstaande om DSO te "IGNOREN".

dso exploit
wat helpt ( gevonden via google )
1 Open Spybot and select 'advanced' mode.
2 Select 'settings' in the left column.
3 Select 'ignore product' (Spybots)in the left column.
4 Select 'security' tab.
5 Place check mark in box beside DSO Exploit.
6 Close program
7 Open Spybot and run a scan.

You will find that DSO Exploit has been eliminated and if your computer does not harbour any other spyware you will see a congratulatory message.

succes!

greet
gent
5 augustus 2004 16:16

:thumb:

Gerard Roelands

Hoi Gerard Roelands,

Dat bedoelde ik dus ook toen ik schreef dat je het kunt negeren: op de Ignore-lijst plaatsen dus, op de wijze die Greet uit Gent keurig beschrijft. (Ignore = negeren):) Misschien had ik het wat uitgebreider moeten uitleggen.

Bedankt, ik ga dit morgen op mijn gemak eens uit proberen. Je hoort het nog.

Geplaatst door humpe
Bedankt, ik ga dit morgen op mijn gemak eens uit proberen. Je hoort het nog.

Echt nodig is het niet meer hoor, om die moeite nog te gaan doen. De fix is al klaar. Het zal niet lang meer duren totdat een update van Spybot deze valse meldingen verhelpt.

Ik heb de opdracht uitgevoerd en het is succes vol verlopen. Dus allemaal bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan