Vastgelopen computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mheuvel9

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
Beste forum,

Ik heb een serieus probleem.
Mijn computer is compleet van slag.
Ik kan systeemherstel niet meer gebruiken; defragmenteren lukt van geen kant; ik kan geen mailtjes verzenden; oude data kan ik niet bewerken; knippen en plakken lukt niet meer; kortom, duffe ellende alom.
De meldingen die ik krijg; de bewerking kan niet worden uitgevoerd, schijf is vol of onvoldoende geheugen.
Met de schijf en het geheugen zit het wel goed.
Als ik alleen mijn data eraf kan krijgen, kan ik vermoedelijk gaan formateren.
Ik heb wel een kleine schijf van 5 tot 6 gig(ik weet dat dit van de middeleeuwen is) met windows xp, vraag ik waarschijnlijk ook nog om problemen, maar het is altijd goed gegaan.
Ik heb geprobeerd de upgrade van windows xp erover heen te gooien, maar helaas, hij onderbreekt de setup halverwege.
Ik kan wel mailtjes ontvangen, maar voor alle zekerheid:melless@lycos.nl
Wie kan mij zsm van dit probleem afhelpen.

De onderstaande tekst poste mheuvel9 in een ander topic, maar hoort hierbij

Ik vergat te vermelden, dat ik geen icoontjes meer krijg op mijn werkbalk(ik heb het over de balk die je kan vergrendelen).
Dus als ik office open of een website, zie ik dit niet op de werkbalk en wat ik minimaliseer verdwijnt ook voorgoed, waardoor ik weer van voren af kan beginnen.
Ik weet dat dit moeilijk te verhelpen is, maar ik weet zeker dat dit jullie zal lukken.

Geplaatst door mheuvel9
Beste forum,

Ik heb een serieus probleem.
Mijn computer is compleet van slag.
Ik kan systeemherstel niet meer gebruiken; defragmenteren lukt van geen kant; ik kan geen mailtjes verzenden; oude data kan ik niet bewerken; knippen en plakken lukt niet meer; kortom, duffe ellende alom.
De meldingen die ik krijg; de bewerking kan niet worden uitgevoerd, schijf is vol of onvoldoende geheugen.
Met de schijf en het geheugen zit het wel goed.
Als ik alleen mijn data eraf kan krijgen, kan ik vermoedelijk gaan formateren.
Ik heb wel een kleine schijf van 5 tot 6 gig(ik weet dat dit van de middeleeuwen is) met windows xp, vraag ik waarschijnlijk ook nog om problemen, maar het is altijd goed gegaan.
Ik heb geprobeerd de upgrade van windows xp erover heen te gooien, maar helaas, hij onderbreekt de setup halverwege.
Ik kan wel mailtjes ontvangen, maar voor alle zekerheid:melless@lycos.nl
Wie kan mij zsm van dit probleem afhelpen.
Ik denk dat er een probleem is met het moederbord.Ik zou naar een systeembeheerder of computer technicus gaan om dit probleem op te lossen.

Het kan veel oorzaken hebbe, hardware fouten, maar ook bv een virus oid.

HEb je al geprobeerd je pc opnieuw te installeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan