HElp!! wordt een beetje gek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrdata

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen?? Ik surf wel eens anoniem met een web proxy, een anonieme. ALs ik dan ergens ben, dan wordt mijn ipadres vermeld als zijnde van de proxy. ECHTER, die $*#& outlook registreert gewoon je "normale" ipadres bij het versturen van mails??? En ik heb echt nachten lopen kijken op internet om dit te omzeilen, sockscaps... socksproxy..etc... Niks helpt??! Moet toch mogelijk zijn om met de instellingen van de proxyserver te kunnen mailen?? Help please!

Ben blij dat er tenminste nog een IP ergens vermeld wordt, dan is in geval van misdragingen/spam enz nog iemand te achterhalen.
Zou ook wel eens willen weten waarom men volledig anoniem wil blijven, al kan ik daar best wel een voorstelling van maken.
Dus denk niet dat het je lukt.

Wat is dat toch met dat anoniem surfen en mailen?? Ik zie het vaker op Helpmij.....
Heeft men wat te verbergen?? Ook ik kan me daar wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Men mag rustig mijn IP weten hoor. Wisselt overigens toch steeds:p

Goh, wat een nuttige site is dit! je stelt een vraag, en je krijgt echt specifieke antwoorden! om ook ff ontopic te blijven: appeltaart bak je het best in een oven.

Hoi,

Allereerst om antwoord op je vraag te geven. Er is al gezegd dat het niet zal gaan. Je hebt zelf ook al veel speurwerk verricht lees ik en dat klopt dus met het antwoord van Juno.
Ten tweede!! Wij vragen ons gewoon af waarom dat allemaal anoniem moet?? Je kan ons ook verder helpen door daar gewoon antwoord op te geven. Waarom mag men niet weten welke IP een bepaald adres bezoekt? En waarom mag men niet weten van welke IP een mailtje afkomt? Zijn gewoon dingen die men zich afvraagt en zijn niet negatief bedoeld.
Ik hoop voor jou om welke reden dan ook dat je toch nog iets vind waardoor het wel kan.

Raymond

Ja klopt Gezina. Was ik alweer vergeten. Daar blijkt ook wel uit dat het wel mogelijk is om anoniem te surfen alhoewel ik daar nu achteraf ook een klein beetje mijn twijfels bij heb maar dan blijft het mailprobleem .

Welkom op helpmij

Mrdata.
Laat ik u welkom heten in dit forum.
Als u voortijdig alle berichten al eens had gelezen dan had u kunnen zien dat hier al eens over geschreven is.
Dat u zo negatief over deze site bent vind ik zeer vervelend.
Er zijn al heel veel bezoekers geweest die wel geholpen konden worden.

Ik hoop dat wij u in de toekomst wel nuttige antwoorden kunnen geven.
Ik zeg trouwens niet dat de antwoorden die u kreeg niet nuttig waren, maar deze waren in uw ogen niet nuttig.

En ook bij dit forum is uw ip adres nu bekend.
Maar daar heeft u mee ingestemd toen u de huisregels heeft gelezen.

Dat klopt. De reden is helemaal niet duister hoor, ik baal gewoon een beetje, echt alles lukt niet. Outlook beweert bij het verzenden van email de proxy settings over te nemen, maar vertikt dat. Ik haat zulke " sneaky" addertjes onder het gras gewoon. DAt is de reden. Ik vind dat wij al genoeg geschonden worden qua privacy, alles moet electronisch, dit alles om de overheid het echte speurwerk uit handen te nemen. Ben niet paranoia hoor, ik ben gewoon een puzzelaar die van problemen met pc's oplossen houdt, en er niet tegen kan als iets niet lukt. Verder is dit een hele goede site,
alleen de zoekfunctie kan nog wat beter.

TOch wil ik nog antwoord, als het kan

Anoniem, dat wordt zeer lastig, anoniem internette is ook al niet helemaal anoniem hoor, als iemand echt wil is nog steeds de ip van de host of te wel de provider terug te traceren, dit ip is dan toch ook weer gelijkwaardig aan het ip wat jij krijgt van die provider om te mogen internetten, afijn dat te buiten.
Bij email werkt dat dus net even anders, je mag volgens de regels niet meer anoniem werken, je zult eigenlijk een gratis provider moeten vinden die het goedkeurd via bv hun host te emailen, zo heb ik dus een tweede email die niet te traceren is, ja de gegevens van mijn account bedoel ik dan, ik heb verbinding met de ene provider en via hun email server mail ik weer naar die van de ander en zo komt de mail pas terecht bij wie ik wil, met de ip van hun server adressen.

Nou moet ik zeggen dat dit ook gauw wordt gestopt daar ze hier helemaal niet happig opzijn vanwege het feit dat anoniem surfen en emailen juist de meeste ellende veroorzaakt, dan zul je een provider moeten zoeken in het buitenland waar dit wel mag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan