Anoniem, dat wordt zeer lastig, anoniem internette is ook al niet helemaal anoniem hoor, als iemand echt wil is nog steeds de ip van de host of te wel de provider terug te traceren, dit ip is dan toch ook weer gelijkwaardig aan het ip wat jij krijgt van die provider om te mogen internetten, afijn dat te buiten.
Bij email werkt dat dus net even anders, je mag volgens de regels niet meer anoniem werken, je zult eigenlijk een gratis provider moeten vinden die het goedkeurd via bv hun host te emailen, zo heb ik dus een tweede email die niet te traceren is, ja de gegevens van mijn account bedoel ik dan, ik heb verbinding met de ene provider en via hun email server mail ik weer naar die van de ander en zo komt de mail pas terecht bij wie ik wil, met de ip van hun server adressen.
Nou moet ik zeggen dat dit ook gauw wordt gestopt daar ze hier helemaal niet happig opzijn vanwege het feit dat anoniem surfen en emailen juist de meeste ellende veroorzaakt, dan zul je een provider moeten zoeken in het buitenland waar dit wel mag.