oude msn messenger blijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

theone

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hoe komt het dat mijn oude msn messenger niet overschreven wordt door mijn nieuwere versie msn messenger?

Ik had eerst 4.7 en nu staat er 6.2 op.

4.7 = windows messenger
6.2 = msn messenger

Windows Messenger staat los van MSN Messenger.

Als je Windows M. uit wilt schakelen gebruik dan het programma wat ik in de bijlage heb gestopt.

Bijlagen

Omdat je hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1160991#post1160991
aangeeft het nog steeds niet begrijpen probeer ik je het duidelijk uit te leggen.

Je hebt dus twee programma's!!
Windows Messenger die standaard op XP zit en MSN Messenger die je zelf kan downloaden. Aangezien we het over twee verschillende programma's hebben zal MSN Messenger nooit Windows Messenger overschrijven. Jij geeft aan dat je last hebt dat Windows Messenger blijft opstarten. Onze antwoorden waren dat je of Windows Messenger kan verwijderen of ervoor kan zorgen dat hij niet meer opstart. Bij beide oplossingen is het bijbehorende tooltje/programma geleverd dus dat hoef je alleen maar uit te voeren.
MSN Messenger kan je handmatig opstarten door via Start en alle programma's naar MSN Messenger 6.2 te gaan. Maar je kan binnen het programma ook aanvinken dat hij automatisch opstart bij het opstarten van Windows. Je gaat dan naar MSN Messenger en dan naar het tabblad TOOLS en dan Naar Options en dan naar het tabblad GENERAL en daar zet je bij het bovenste vakje een vinkje.
Ik heb helaas de engels versie dus ik weet niet precies hoe het er in het Nederlands staat maar het is heel makkelijk. Voor de duidelijk plak ik er nog een plaatje bij voor je.
Zo duidelijk? Ik hoop het en veel succes:thumb:

messenger.jpg

Laatst bewerkt:
In het Nederlands naar EXTRA en dan naar OPTIES en dan naar tabblad VOORKEUREN!!
Daar het vinkje bovenaan zetten....

Bedankt voor jullie moeite.

Ik begrijp het nu hoe het werkt.

thanx

Geplaatst door Raymond Bos
In het Nederlands naar EXTRA en dan naar OPTIES en dan naar tabblad VOORKEUREN!!
Daar het vinkje bovenaan zetten....

Probleem is dat 'ie daar niet altijd naar luistert. Ik heb het aangevinkt maar hij startte gewoon op. Hij ging zelfs mijn MSN bijten. Toen moest ik dat proggie gebruiken :(.

YP_PC en alle bedankt vraag is opgelost en hij is verwijdererd, nogmaals bedankt

Geplaatst door XP_PC

Probleem is dat 'ie daar niet altijd naar luistert. Ik heb het aangevinkt maar hij startte gewoon op. Hij ging zelfs mijn MSN bijten. Toen moest ik dat proggie gebruiken :(.

Bijten??? Auw...:p
Nooit last mee gehad maar geod dat ik het weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan