hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

janntjes

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
hallo
ik ben nieuw en ik wil me dus ook even voorstellen ik ben kevin en ik hoop dat ik welkom ben.
maar ik heb een vraag ik heb kazaa media desktop 2.7.1 maar mijn participatie level gaat de heletijd naar low (0) wat kan ik hier aan doen zodat hij hoger komt want andere mensen hebben supremebeing en goeroe godheid enzevoord maar hoe kan ik ook hoger komen ik deel heel veel bestanden maar ik kom maar niet hoger wie zou mijn kunnen helpen??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes kevin
en alvast voor dank

1. De-installeer Kazaa, het bevat namelijk spyware, en het netwerk van Kazaa is ook al niet best (veel virussen en dergelijke).

2. Draai nu KaZaABeGone van Merijn:
http://computercops.biz/downloads-file-331.html

3. Start opnieuw op.

4. Als je echt graag een Shareprogramma wilt, gebruik dan een goede, zoals ShareAza, WinMX, SoulSeek oid.

hallo
weet misschien niet iemand zodat kazaa media desktop niet de hele tijd naar low(0) want ik heb nu een virusscan op mijn pc staan zodat er geen virussen in kunnen komen maar shareaza is geen oplossing want 3 maanden terug is mijn pc helemaal kapot geweest en er moest een nieuwe hardeschijf enzevoord in door shareaza dus weet niet iemand zoadat hij niet de heletijd naar low(0) gaat want met virussen heb ik geen probleem met kazaa media desktop.
wie kan mijn helpen hier mee??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes kevin

:confused: Zoals ik al zei, de-installeer Kazaa. Je hebt nu een hele stapel spyware en mogelijk ook virussen op je PC, en als je Kazaa er niet afgooit gaan die er niet af/komen ze net zo snel weer terug. Een andere mogelijke optie is uiteraard GEEN shareprogramma.

Welkom op Helpmij.:)
Geplaatst door janntjes
want ik heb nu een virusscan op mijn pc staan zodat er geen virussen in kunnen komen maar shareaza is geen oplossing want 3 maanden terug is mijn pc helemaal kapot geweest en er moest een nieuwe hardeschijf enzevoord in door shareaza
Met Kazaa kunnen er altijd virussen binnen komen, ook al heb je een (goede)virusscanner.
Het netwerk van Kazaa staat zo vol met die troep.:confused:

Het lijkt mij stug dat je hardeschijf door Shareaza stuk is gegaan.
Er zal wel iets anders aan de hand zijn geweest, net op het moment dat je met Shareaza aan de gang bent gegaan.
Een hardeschijf gaat niet zomaar door een P2P programma stuk.

Zo als eerder aangegeven, haal Kazaa eraf.
Wil je persé op het netwerk van Kazaa, installeer dan Kazaa lite++.
Deze is Spyware vrij.:)
Door de Spyware die Kazaa mee brengt, wordt je computer vol met troep gegooit en loopt ie straks niet lekker meer.

Wat men bedoelt te zeggen is dat het kazaa progje wat je nu hebt draaien waarschijnlijk zo vol met spyware zit dat dit ook wel de reden kan zijn waardoor het level naar o zakt.
Als je toch graag kazaa wolt gebruiken, pirma progje trouwens, dan kun je beter kazaa lite instaleren.
Deze zit dus niet zo vol met spyware ellende en ik heb hier ook totaal geen problemen met up en download snelheden meden als de total users die er worden gevonden voor een download (bronnen)
Je kunt echt beter eerst met deze stap beginnen omdat het oude progje wat nu draait echt niet lekker werkt.

hallo
kan je misschien ook die spyware ervanaf halen want deze kazaa die ik dus nu gebruik gebruik ik al 5 jaar maar nooit geen problemen sinds gister zag ik zomaar dat er low(0) stond ik wist niet wat het betekende dus ik ging op het internet kijken maar het betekent dat je download snelheid dus al langzamer gaat mijn hardeschijf is op gevreten door een virus alle bestanden die er instonden toen is hij geblokkeerd zodat je er niet meer op kon en toen moest er een nieuwe hardeschijf in.
ik hoor het wel hoop ik
groetjes kevin

De spyware krijg je er alleen af wanneer je Kazaa de-installeert, want anders komt de spyware net zo snel weer terug. en 5 jaar zonder problemen werken met KaZaA? Toevallig geen gekaapte startpagina/ trage opstart/onverwijderbare virussen en dergelijke?

Ik hou ermee op je aan te raden KaZaA te verwijderen, want zo te zien ben je wel een erg grote fan van spyware dan... En wat boeit jouw het nou dat je part. level op 0 staat?

mijn hardeschijf is op gevreten door een virus alle bestanden die er instonden toen is hij geblokkeerd

Zeg maar dankjewel tegen KaZaA :confused:

In theorie betekent het alleen maar dat de aantal bronnen waarvan je download erg laag is of te weinig, ik weet niet of dit gebeurdt bij alle downloads??? hopelijk niet toch???
Is er voor de rest niks veranderd in de werk situatie, router geplaats of een switch of een netwerk, of een nieuw windows systeem.
Dan zul je het verder moeten zoeken in instellingen onder kazaa, probeer je maximale upload snelheid eens wat naar beneden te gooien, zie het resultaat, zo zul je dan moeten stoeien met de instellingen, er zijn geen ongeveere waarden voor de instellingen, deze zijn echt per gebruiker verschillend.

hallo
kazaa media desktop heeft dus spyware maar wat voor last kan dat voor mijn pc en als het last kan wat kan ik er dan tegen doen??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Nou in een paar korte woorden;

Spyware is een benaming voor meerdere soorten van software of cookies of scripts die allerlij handelingen uitvoeren op je pc waardoor bv gevoellige informatie zoals vertrouwelijk en of persoonsgegevens kunnen worden bekeken of gedeeld met derden voor wie dit niet toegankelijk is.
Spyware zorgt hiernaast voor bv dailer die op een duus nummer inbellen om jouw in de kosten te laten komen.
Ook zorgt het voor een vertragingvan de machine waarop spyware zou staan, de machine doet soms niet wat je verwacht, vreemde dingen in beeld, haperen bij aplicaties die normaal nooit haperde.
Affijn, spyware is iets wat zeer moeilijk tegen te gaan is, men kan er alleen maar voor zorgen geen illegale software te downloaden, veel trail software of genoemde shareware instaleert ook software of spyware waarme eventueel kwadaardigen jouw computer van binnen naar buiten kunnen kleden.

Dit is uit gegaan van een hoop ellende door de meeste wel meegemaakt doordat ze dachten voorzichtig genoeg te zijn maar toch een harde leer les kregen.
Je kunt in DIT topic een eventueele Hijack This log plaatsen, deze is te downloaden HIER de mensen die daar jouw geplaatste log bekijken zijn experts in het zoeken naar eventueele spyware ellende in die log.
Daarmee voorkom je al een hoop ellende. Voor de rest op de hoofdpagina van www.helpmij.nl staat vaak nieuws over eventueele nieuwe spyware of virussen.
Je kunt meer lezen op bv google als je zoekt op spyware of HIER een link waarin al een hoop wordt verteld.

Laatst bewerkt:
hallo
ik heb dus nu geen kazaa media desktop meer en nu even niks maar ik wil tog kazaa media desktop gebruiken maar wat kan ik dan tegen de spyware doen???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Als je graag wil sharen dan kun je beter Kazaa lite gebruiken, deze is gelijkwaardig aan kazaa media desktop alleen zit er geen spyware in het programma zelf, je moet uiteraard zeer oppassen met wat je download maar goed dat spreekt voor zich.
Maar Kazaa verwijderen heeft geen zin voor de spyware die mischien al reeds op de pc is geinstaleerd, zo makkelijk werkt het niet.
Als je nu zeker wilt zijn van een spyware vrije desktop kun je het beste een log plaatsen op beven genoemde link.
Als je eenmaal vrij bent van Spyware dan kun je beginnen met Kazaa Lite, Dit werkt net zo goed namelijk.

maar kazaa lite vraagt met bestanden hoger als 100Mb de hele tijd om meer bronnen nodig wat kan ik daar dan tegen doen???
ik hoor het wel denk ik
groetjes janntjes

weet er misschien ook iemand of kazaa gold spyware heeft??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Geplaatst door janntjes
maar kazaa lite vraagt met bestanden hoger als 100Mb de hele tijd om meer bronnen nodig wat kan ik daar dan tegen doen???
ik hoor het wel denk ik
groetjes janntjes

Zou je je niet eerst eens druk gaan maken om het verwijderen van ál die spyware-ellende die Kazaa Media Desktop op je pc heeft achtergelaten?

Nou mag het niet zeggen maar download regelmatig grote bestanden en heb eigenlijk nooit problemen met vragen betrekkend meer bronnen, je moet uiteraard soms geduld hebben of gewoon Kazaa Lite goed in stellen, dit programma zorgt zelf ook voor een refresh zodat bestanden die nu niet worden gewownload wel in de gaten worden gehouden waneer ze wel mogen en of er mischien meer bronnen vrij zijn gekomen.
Dit probleem zul je met de oude versie ook gehad hebben, het netwerk is namelijk hetzelfde dus.

weten jullie misschien ook of andere of kazaa gold spyware heeft want kazaa gold is 7 keer sneller als kazaa lite en wat dan ook maar ik zou wel willen weten of kazaa gold spyware heeft???
wie kan mijn helpen??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

al die spyware van kazaa media desktop is uit mijn pc maar wat ik wil weten hoe kan ik oplossen zodat kazaa lite k++ 2.4.5.2 niet de hele tijd om meer bronnen nodig vraagt maar wat ik het liefste wil weten is of kazaa gold spyware heeft.
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Laatst bewerkt:
Geplaatst door jjw

Dit is uit gegaan van een hoop ellende door de meeste wel meegemaakt doordat ze dachten voorzichtig genoeg te zijn maar toch een harde leer les kregen.
Je kunt in DIT topic een eventueele Hijack This log plaatsen, deze is te downloaden HIER de mensen die daar jouw geplaatste log bekijken zijn experts in het zoeken naar eventueele spyware ellende in die log.
Daarmee voorkom je al een hoop ellende. Voor de rest op de hoofdpagina van www.helpmij.nl staat vaak nieuws over eventueele nieuwe spyware of virussen.
Je kunt meer lezen op bv google als je zoekt op spyware of HIER een link waarin al een hoop wordt verteld.

Hier legt jjw het je keurig uit. Ik zou zeggen begin eens met leren lezen van andere replies. Of was zijn antwoord je te lang?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan