In Messenger namen vorige gebruikers schrappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Als ik mijn MSN Messenger opstart, stelt hij voor dat te doen op naam van mijn vorige account (dat nou niet meer bestaat). Dat is onhandig, want ik kan dan niet op "Aanmelden" klikken, maar moet eerst klikken op "Klik hier om je aan te melden onder een andere account", dan in een lijstje met accounts mijn naam zoeken, dan het wachtwoord intypen.
Ik ben de enige gebruiker op deze pc, kan ik die andere namen er niet uitgooien? Of moet ik dan de hele Messenger deïnstalleren en herinstalleren?

NB: ik wil wel met wachtwoord blijven inloggen, dus niet automatisch.

Bedankt alvast voor je antwoord,

Ingmar

hey ingmar,

Manier 1:
je kan die profiel wissen door dit te doen:

1.Open msn scherm
2.Tools (bovenaan)
3. Options
4. en een van die tabbladen zie je de profielen

Verwijder degene die je niet wilt gebruiken.

Manier 2:

Om voortaan in te loggen (automatische) onder je goeie email:

1. open msn, maar log niet in
2. selecteer je oude email, en klik het vinkje uit.
3.selecteer nu je goeie email en vink het aan.
Nu log je onder je goei account, maar let op, je oude profiel is neit verandert

Suc6
:thumb:

Probeer de volgende map te verwijderen. Als je deze verwijderd, dan verwijder je wel alle opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden (verwijderd niet je windows users).
Er vanuit gaande dat je windows standaard hebt geinstalleerd, moet je eerst verborgen bestanden en mappen zichtbaar maken.
Dan ga je naar:
C:\Documents and Settings\***\Application Data\Microsoft\Credentials (*** = de naam van de administrator, of de gebruikersnaam waarvan je de passports wil verwijderen).
Verwijder de map die je daar ziet, start de computer opnieuw en klaar is kees.

Bij mij heeft het bovenstaande gewerkt.

Jacco

Bedankt allebei.
Bruce, bij jouw oplossing worden toch niet mijn contactpersonen gewist, ik bedoel die horen bij het account dat ik wil behouden?

I.

Bedankt allemaal, ik ben eruit gekomen. De oplossing van Bruce (Credentials schrappen) bleek het eenvoudigst toe te passen en werkt prima.

Ingmar

Ja heb me laten ombouwen van man naar hoofdzuster, het is toch normaal dat men even de vraag op opgelost zet als men klaar is, dan hebben meerdere mensen nog wat aan de topic, helaas doen veel ste veel mensen dit niet namelijk.
Maar goed.

Dat is prima, het ging me ook niet om de inhoud maar om de toon (zoals zusters vroeger tegen zieken praatten, in de wij-vorm).

Ik zal het nooit meer doen okee, dat is inderdaad een slechte eigenschap dat WIJ woord, dat hoor ik wel eens vaker door mensen.

Ok! Hebben we dat ook weer opgelost ... :)

Hartelijke groet,

Ingmar

Ik heb nu weer een nieuw probleem, maar hier wel erg op lijkend. Ik wil dat Messenger opstart met Windows (geen probleem), en dan ook meteen inlogt. Maar als ik nu Messenger opstart en op "aanmelden" klik, wordt mijn wachtwoord niet herkend, en ik moet dan dus kiezen voor "Klik hier om je aan te melden onder een ander account". Ik weet dat ik automatisch kan inloggen als ik mijn oude wachtwoord weer instel, maar dat wil ik niet. Hoe krijg ik de inlog weer volautomatisch, met mijn nieuwe wachtwoord? (Het weggooien van de credentials helpt hier niet.)

Alvast bedankt voor je antwoord,

Ingmar

Vorige MSN accounts verwijderen

Er is nog een andere manier.
Deze pas ik zelf ook regelmatig toe en is te vinden op

MSN Accounts verwijderen

MSN accounts verwijderen in XP Home/Professional

Als je accounts wilt verwijderen in Windows messenger of MSN Messenger omdat er veel ongebruikte accounts in staan waardoor je lang moet zoeken voordat je je eigen account gevonden hebt kan je het volgende doen: Ga naar Start/Uitvoeren, typ Control userpasswords2. Klik op het tabblad geavanceerd en klik dan op de knop wachtwoordbeheer. In dit venster kun je de ongebruikte accounts verwijderen.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan