nog een klein vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

queezy

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Aja en kheb nog een klein vraagje, weet er soms nog iemand een code of script ofzo om da dingske weg te krijgen da er zo opkomt als je op een afbeelding gaat staan op mijn site? ( www.ghostspirit.tk )
ik wil niet dat ze aan mijn afbeeldingen kunnen, ook al is er altijd wel een manier daarvoor meestal, toch wil ik niet dat ze die zomaar kunnen opslaan, dus de rechtermuisknop heb ik wel al uitgeschakeld, maar als ze op een afbeelding gaan staan met de muis komt da dinges daar nog zo op om da te kunnen opslaan enzo en da wil ik ook nog weg krijgen, is er daar een script voor ofzo?

IE opties plaatje weg
<meta http-equiv="imagetoolbar" content="no">

in de head zetten

:cool;

Geplaatst door queezy
ik wil niet dat ze aan mijn afbeeldingen kunnen
(Zucht!) Waarom willen mensen toch met alle geweld dat opslaan van afbeeldingen tegengaan?
Zet ze dan niet op internet!
Wie ze ondanks die "beveiligingen" wil opslaan, slaat gewoon de hele pagina op en haalt ze uit de map met bestanden, dus al die moeite is toch voor niks.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
(Zucht!) Waarom willen mensen toch met alle geweld dat opslaan van afbeeldingen tegengaan?
Zet ze dan niet op internet!
Wie ze ondanks die "beveiligingen" wil opslaan, slaat gewoon de hele pagina op en haalt ze uit de map met bestanden, dus al die moeite is toch voor niks.

Guus.
ja weet ik er is tenslotte altijd wel een manier om die op te kunnen slaan, maar niet iedereen maakt een site om alles te laten stelen e :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan