heel vreemd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sockslayer

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Haj allemaal misschien kunnen jullie je even over dit probleem buigen want ik ben het kwijt:

Als ik in de internet explorer bv intyp:

www.msn.nl

dan krijg ik de foutmelding pad of adres bestaat niet (in een windows error venster!)

typ ik in http://www.msn.nl werkt alles gewoon, verder kan je ook gebruik maken van on-line services als msn etc....

Weet iemand hier iets over???

Alvast bedankt...

Probeer Internet Explorer eens te herstellen.
Ga naar Start, Instellingen, Configuratiescherm, Software.
Selecteer Internet Explorer en klik op Toevoegen/Verwijderen.
Je ziet dan een venstertje met twee opties. (Zie bijlage.)
Kies voor Internet Explorer herstellen en klik op OK.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hmmm ik had misschien moeten bijzeggen dat ik windows XP draai, dat scherm dat in de bijlage zag leek meer op win 98 of 2000 en ik kon het niet terugvinden in XP???

En ik heb ondertussen al geprobeerd onder internet instellingen de geavanceerde settings te herstellen, maar dit bracht niet het gewenste effect. Ook de beveiliging staat overal weer standaard. De startpagina vond ik niet zo belangrijk om te resetten...

Maargoed nog ideeën ???

En weer alvast bedankt...

Tja, wat je zag is inderdaad win 98.
Heeft XP geen Systeeminfo?
Via het menu Extra in Systeeminfo kan ik dat reparatieprogramma ook bereiken (zie bijlage).
Misschien lukt het zo.

Guus.

Laatst bewerkt:
Heej wel systeeminfo kon ik zo vinden inderdaad onder windows XP maar ook daar stond weer nix over internet explorer herstellen, maar wel systeem herstelpunten terughalen (eerste keer dat die functie nuttig was zeg!)

Dus het probleem is opgelost harstikke bedankt in ieder geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan