geluid bij presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Als ik geluid invoeg via INVOEGEN - Film en Geluid dan doet hij het alleen bij de desbetreffende dia... hoe kan ik het doen dat hij het bij heel de voorstelling doet?

Alvast bedank!
;)

Dit gaat niet in powerpoint,

Wat je wel zou kunnen doen is tegelijkertijd met de presentatie een muziekafspeelprogramma (zoals Windows Media Player) met de betreffende muziekfile als je die muziek de hele presentatie door wil

oke bedankt voor je antwoord.

Moet zeggen dat ik dat wel raar vind van zo'n programma!

Dit is wel niet de bedoeling?

"Gebruik van Audio CD's in een PowerPoint presentatie.

Eén methode om een PP presentatie op te luisteren is het gebruik van muziek. PowerPoint maakt het u gemakkelijk deze optie toe te passen, omdat u een CD binnen een diashow kunt beluisteren.Voor het invoegen van een CD-audiospoor, plaatst u de CD in de speler en kiest dan voor Invoegen Beeld/Film en Geluid/Afspelen audiospoor. U kunt begin en einde instellen.
Voor het wijzigen van eerder gekozen sporen en tijden, klikt u met rechts op het CD icoon in uw dia en daarna voor Bewerken Geluiden."

http://www.breekpunt.nl/tip.asp?tip=1004

Probeer dit eens ; Selecteer geluidicoon op scherm, dan aan gepaste animatie,multiemedia instellingen ,animatievolgorde aanvinken,diavoorstellin verderzetten , geluid stoppen na (aantal )dia's !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan