Word na SP2 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erial-C

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Probleem:

Na installatie van SP2 (XP Pro) ervaar ik een probleem met Word (versie XP).

Wanneer ik een afbeelding invoeg, zoals een JPG bestand, (of een bestand open met afbeeldingen erin), dan zie ik de afbeelding soms wel en soms niet.

Wanneer ik hem net heb ingevoegd is er geen probleem en zie ik de afbeelding gewoon staan, maar wanneer ik dan bijv. de pagina uitzoom, of even naar beneden (en weer terug) verschuif, is de afbeelding verdwenen.

Ook op printvoorbeeld is hij dan verdwenen.

Soms verschijnt hij weer tussen de tekst, bijv. na het openen van een venster (bijv. om font te wijzigen). Maar verdwijnt weer zodra ik iets verder scroll.

Wanneer ik echter de pagina afdruk, wordt die wel gewoon afgedrukt, met afbeeldingen.

Ik heb dit probleem nooit gehad; alleen nu na installatie van SP2.

Weet iemand raad, kan dit aan SP2 liggen en kan ik dit ergens melden (aan Microsoft)?

Dank!

Kan het zijn, dat je de afbeeldingen even moet configureren. D.w.z. bij 'indelingen' een indeling kiezen, zodat de afbeelding weet hoe het zich moet gedragen?
Word kan hier, ook voor SP2, aardig veeleisend zijn
Joop

Ga eens naar Windows Update en op de bovenste link klikken,mogelijk staat dit voor je klaar " KB873374: Het detectieprogramma Microsoft GDI+"Na instalatie vroeg het systeem ook iets over plaatjes in het Engels.

Ik heb het zo maar gelaten,maar wellicht gaat het over jouw cq het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan