een paar rare problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

trwe5rwe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
3
Heb een paar problemen.
Win98SE (al jaren zonder problemen.........)
Misschien na het installeren van een programma dat DEXPOT heet, ondertussen ook weer verwijdert maar probleem blijft.
tijdens opstarten komen er 2 st schermpje van norton:
runtime error -abnormal program termination- program files\internet security\nisserv
runtime error -abnormal program termination- program files\internet security\iamapp
Ook kan ik in Norton sommige instellingen opeens niet meer aanpassen.
Als ik echter bij msconfig aangeef helemaal kaal op te starten dan komen niet de bewuste schermpjes maar de onderstaande problemen blijven wel.
Gek is dat als ik in die kale hoedanigheid de pc bij symantec laat testen tegen indringers hij als veilig wordt gezien.
probleem 1-Bijv in een mail als er een link in zit opent de buitenrand van het kleinere venster wel maar blijft de muis met zandloper hangen.
Andere sites die de voorgaande helemaal vervangen gaan wel goed.
probleem2-met m'n kabelverbinding opeens niet meer aanmelden bij msn, zet ik comp op tel verbinding dan weer wel.
probleem3-bij het selecteren van een programma koppeling op de desktop kon ik vroeger naar de plaats waar het programma staat middels "doel zoeken", nu gebeurt er helemaal niets.
ik heb echter niet zoveel verstand van pc's om dit op te lossen.
André
 
Hoi Humpe, ik heb een totaalgeupdate Norton, netjes ieder jaar betaald en adaware gebruik ik ook dus....
trouwens als je naar die panda site ga dan kan ik dus niet gescand want de knop "scan your pc" indrukken geeft het probleem wat ik juist heb(probleem-1), hij opent dit venster maar half. en dan kan je wachten tot st juttimis.
Het lijkt erop dat er in de startfase 2 programma's opstarten die elkaar in de weg zitten.ik zal als bijlage het log van "hiijjack this" stoppen.
Ik wordt er wel gek van, dat dus wel.
André
 

Bijlagen

  • logfile of hijackthis v1.doc
    29,5 KB · Weergaven: 23
Zo weet ik het ook verder niet. Zou beter zijn om deze hijacklog in de juiste site van het forum te plaatsen, zodat zij er eens naar kunnen kijken. Waar hij hier staat gebeurt dit niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan