MSN Down

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk&coy

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
hallow...

ik heb een groot probleem met msn..
als ik me wil aanmelden...lukt het bijna nooit..en als het lukt duurt het wel 1 minuut...dan is er eerst niemand online..en dan ineens ploppen er wel 20 online...heel raar...maar als ik iets wil zeggen gaat dat wel..maar niemand kan zien dat ik iets zeg...!! Echt heel erg raar..ik hoorde dat meer mense problemen met msn hadden..!!...maar vanmiddag zat ook op de pc..en toen deed msn het wel...ook al zo raar...en opnieuw opstarten helpt niet ...!!

kan iemand mij helpen..??

Groetjes

Daar zal half Nederland wel last van hebben. Er is n.l. een storing.
Geen paniek. :cool:

okey...maar dat is wel heel erg niet leuk..:( :( :confused:

maare...was dat gisteren dan ook..??

groetjes

jaah ik heb er al zoo veel over gelezen..:(...erg irri..majah..dan hopen we maar dat msn het morgen weer doet..en dan ook voor de HELE tijd..;)

groetjes...en bedankt..:) :o

LoL, ik zat ook al de hele tijd te klooien en mn broertje zeuren... :( Geloof me.. Das niet fijn (zeurende broertjes)

Heuj,

Maar ff 1 groot "MSN is down" topic anders krijg je allemaal van deze topics.

Mod attendeerd.

Titel toch maar even aangepast, dan ziet iedereen waarover dit gaat.

Kies aub voortaan een duidelijkere titel ipv "Hooj"

Ach ja, ik kreeg dit keer tenminste de melding dat ze wat moesten doen op het .net netwerk, vorige keer (gister) werd ik gewoon uitgelogd. Morgen is denk ik alles wel weer in orde, misschien vanaaf al

Weet ik, ach dan is het morgen waarschijnlijk. Is het zo'n ramp dan? Je doet alsof je leven er vanaf hangt joh :)

Er staat ook MORGEN.
Daar staat niet vandaag.

Jep en dan staat er weer morgen.:(

Geen idee, maar zal wel opgelost worden :D

Groeten Oossie

Of allemaal even van de tijd gebruik maken en allemaal lid worden van deze helpmij- vereniging.
Kost maar € 17,50 voor een heel jaar.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan