openen van poorten in ZoneAlarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem29

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
54
Hallo allemaal,

Ik heb dit weekend Panda Titanium 2004 gekocht en ik heb wat problemen met de updates te downloaden. Volgens mij komt dit omdat ik ZoneAlarm heb runnen. Op de site van Panda staat "Remember that if you connect to the Internet through a proxy, firewall or router, ports 80 and 8003 must be open for the updates to be carried out correctly."
Nu probeer ik dat in ZoneAlarm te doen maar het lukt me niet: ik klik op "Firewall|Main" en dan in de Internet Zone Security klik ik op Custom. Vervolgens staat daar een lijst met Allow incoming/outgoing TCP/UDP ports. Daar zal ik dus wel ergens 80 en 8003 moeten invullen... maar bij welke incoming en/of outgoing en TCP en/of UDP?

Alle hulp wordt zeer op prijsgesteld.
 
Normaal staat poort 80 al open.
de 8003 ook open zetten voor incomming en tcp
 
Ik voel me nu een beetje een totale debiel, maar goed hier gaat-ie...

Toen ik bovenstaand berichtje schreef zat ik nog in de trial-versie van ZoneAlarm Pro maar die is ondertussen afgelopen (vlak voor ik de door puppie aangedragen oplossing wilde installeren). Aan bovenstaande oplossing van puppie heb ik dus niets omdat zo'n handzaam menuutje er bij de gratis versie van ZoneAlarm niet bij zit.

Dus wat nu te doen....???
 
Heb mailtje naar Panda gestuurd: er is een verbeterde versie van de Panda software beschikbaar op de website en die zou alle problemen moeten oplossen. Dat gaan we dus maar eens proberen... Voorlopig probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan