geen download

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
tot mijn stomme verbazing kan ik niets downloaden. Als ik ergens op druk om te downloaden gebeurt er niets.
Wat is hier aan de hand? ik download toch ook websites?

senior

Geef eens meer informatie, over je browser bijvoorbeeld.

Hoe lang wacht je op reaktie?
En op welke sites?

Geef eens een (legale) link waar je iets niet kunt downloaden?

Ik werk met IE6 win xp pro. Bijv. als ik downloadaccelerator wil binnenhalen werkt het downloaden niet

senior

Is die downloadaccelerator niet geblokkeerd door spybot. Werk je met DAP.

Laatst bewerkt:
het is niet alleen dap, maar alles wat ik wil downloaden reageert niet

senior

En als je een je firewall uitzet krijg je dan ook geen reaktie.

Kan je ook nog een herstel uitvoeren.

ik heb spybot gedraaid..geen spyware. Daarna systeemherstel...probleem blijft bestaan. rararara
In feite is surfen ook downloaden en dan heb ik geen problemen. Ik snap er de ballen niet van en heb dit nog nooit meegemaakt. Wie helpt me uit de brand?

senior

Heb je ook nog gekeken als je de firewall uitzet wat hij dan doet?

Staat je IP nr. nog goed.
Zo ik kan zien kan je wel je met email werken.
Je kan ookinternetten, maar niet downloaden.

Laatst bewerkt:
precies... ik kan mailen en internetten, maar niet downloaden. het heeft ook niks met limiet te maken want ik heb geen datalimiet

senior

Het enige wat ik nog kan bedenken om je provider te bellen, misschien kunnen zij wat zien.

Ik zal morgen de provider bellen en kijken of zij er uit komen. bedankt voor nu en welterusten

senior

Ik heb het gevonden: bij het scannen via NAV 2004 werden een paar bestanden van DAP als virus aangemerkt en deze heb ik verwijderd. Nu heb ik deze verwijdering ongedaan gemaakt en alles werkt weer!
Nu heb ik wel de vraag hoe ik deze aanmerking als virus moet behandelen zodat het bij de volgende scan niet weer fout gaat. groetjes

senior

via een tip heb ik de betreffende files in de map Exclusions geplaatst en daarmee is het probleem opgelost. Iedereen bedankt voor hun tips en suggesties. groetjes

senior

Heb dit zelf een paar dagen terug ook gehad met NAV 2004, toen dacht ik wat moet ik er mee er stond ook dap,exe in. Heb ze toen maar verwijderd en opnieuw gescand Wist niet dat dit zulke gevolgen had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan