de toetsen zijn van streek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Voor een vriend de pc geheel opnieuw schoon geinstalleerd en gepartitionneerd. Prima zou je denken. Maar bij het invulle van de verschillende id nummers bleek al dat het toetsenbord een andere indeling had. Instellingen gewoon op verenigde staten internationaal en nederlands standaard gezet en dat blijven ze ook. Maar na volledige test en besturingssysteem van het keyboard vernieuwen met de laatste drivers van diversguide.com blijft het probleem bestaan. Ik heb alle mogelijkheden uitgeprobeerd die door jullie op deze site worden voorgesteld maar ik kom er niet uit. Kan het aan het toetsenbord liggen Het is een SK-2500-2D liteon/fujitsu, met zowel toesten met engelstalige als duitse opschriften. Dus Duitse makelei. Wie weet raad?

toetsen van streek!

Niet dat ik weet maar ga het navragen, hij heeft hem net weer opgehaald en ik zou hem op afstand verder adviseren.

Toetsen van streek!

Bedankt voor je advies maar die heb ik daar al opgehaald en geinstalleerd, maar dat had geen resultaat. Het gekke is dat alleen de y en de z elkaars toetsen hebben en bijna alle symbolen en tekens doen iets anders dan op het toetsenbord staat aangegeven.
Ik heb nog steeds geen bruikbare oplossing! Wie helpt?

Geplaatst door trick
Voor een vriend de pc geheel opnieuw schoon geinstalleerd en gepartitionneerd. Prima zou je denken. Maar bij het invulle van de verschillende id nummers bleek al dat het toetsenbord een andere indeling had. Instellingen gewoon op verenigde staten internationaal en nederlands standaard gezet en dat blijven ze ook. Maar na volledige test en besturingssysteem van het keyboard vernieuwen met de laatste drivers van diversguide.com blijft het probleem bestaan. Ik heb alle mogelijkheden uitgeprobeerd die door jullie op deze site worden voorgesteld maar ik kom er niet uit. Kan het aan het toetsenbord liggen Het is een SK-2500-2D liteon/fujitsu, met zowel toesten met engelstalige als duitse opschriften. Dus Duitse makelei. Wie weet raad?
maak er eens VS-VS van in plaats van VS-Nederlands

zitten de letters verkeerd (als j een L indrukt dat j bijv. een N krijg) of zitten de tekens door d war (als j op d komma drukt dat j een @ krijgt bijv.)?
als de punten door de war zitten moet je ctrl ingedrukt houden en dan op shift drukken en dat zouw het weer goed moeten zitten...

toetsenbord van streek!

Hehe het lijkt erop dat ik het heb opgelost. Ik heb de standaard invoertaal op duits geyet na verschillende andere combinaties geprobeerd te hebben. En nu lukt het eindelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan