Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
De Website: http://www.antispywareoffensief.nl
Hey daar!
Heb jij wel eens last van een slome PC? Of van die stome vensters die verschijnen als je zit te internetten? Of heb je een virus of ander probleem maar je weet niet hoe je ervanaf komt?
24-10-2004 is er een hele nieuwe site online gegaan! Het is ASO, Anti Spyware Offensief
Daar kun je veel informatie vinden over hoe je dit op kunt lossen. Ook worden op het forum HijackThislogs opgelost.
De site is volledig nederlandstalig. In duidelijke taal staat er wat er spyware is en hoe je er aankomt.
Er wordt op een makelijke en simpele manier uitgelegd hoe je de PC van je spyware kunt ontdoen en hoe je het kunt voorkomen.
Neem dus eens een kijkje op
http://www.antispywareoffensief.nl
================================
Enkele recenties:
Ik ben erg blij met de nieuwe website www.antispywareoffensief.nl
Inmiddels opgeslagen onder mijn Favorieten.
Heldere no-nonse informatie.
Via deze website SpywareBlaster geïnstalleerd.
Makers van deze website: Hartelijk dank en veel succes!
================
Geachte.... hele duidelijke informatieve site, bravo!
================
goed idee! goede site! helder eenvoudig en overzichtielijk!!! k heb jullie link gevonden op trosradar forum! prima idee! heb jullie geboekmarkt succes en ga zo door!! bedankt al tot zover
================
Kom vandaag op jullie site via trosradar Ik wil even melden dat ik het een fantastisch initiatief vind. En denk dat veel mensen (waaronder ikzelf), blij zullen zijn dat ze zich met behulp van jullie site op een zo goed mogelijke manier kunnen wapenen tegen die uiterst vervelende spyware. groeten en succes met de site,
================
Dit gebeurt via
Quote:
www.antispywareoffensief.nl
en ik kan de makers daarvan niet dankbaar genoeg zijn.
Hey daar!
Heb jij wel eens last van een slome PC? Of van die stome vensters die verschijnen als je zit te internetten? Of heb je een virus of ander probleem maar je weet niet hoe je ervanaf komt?
24-10-2004 is er een hele nieuwe site online gegaan! Het is ASO, Anti Spyware Offensief
Daar kun je veel informatie vinden over hoe je dit op kunt lossen. Ook worden op het forum HijackThislogs opgelost.
De site is volledig nederlandstalig. In duidelijke taal staat er wat er spyware is en hoe je er aankomt.
Er wordt op een makelijke en simpele manier uitgelegd hoe je de PC van je spyware kunt ontdoen en hoe je het kunt voorkomen.
Neem dus eens een kijkje op
http://www.antispywareoffensief.nl
================================
Enkele recenties:
Ik ben erg blij met de nieuwe website www.antispywareoffensief.nl
Inmiddels opgeslagen onder mijn Favorieten.
Heldere no-nonse informatie.
Via deze website SpywareBlaster geïnstalleerd.
Makers van deze website: Hartelijk dank en veel succes!
================
Geachte.... hele duidelijke informatieve site, bravo!
================
goed idee! goede site! helder eenvoudig en overzichtielijk!!! k heb jullie link gevonden op trosradar forum! prima idee! heb jullie geboekmarkt succes en ga zo door!! bedankt al tot zover
================
Kom vandaag op jullie site via trosradar Ik wil even melden dat ik het een fantastisch initiatief vind. En denk dat veel mensen (waaronder ikzelf), blij zullen zijn dat ze zich met behulp van jullie site op een zo goed mogelijke manier kunnen wapenen tegen die uiterst vervelende spyware. groeten en succes met de site,
================
Dit gebeurt via
Quote:
www.antispywareoffensief.nl
en ik kan de makers daarvan niet dankbaar genoeg zijn.
Laatst bewerkt: