Muziek op site zetten, mag dit zomaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrJvG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MrJvG

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2004
Wie kan me helpen?!?

Ik heb samen met aan aantal vrienden een website gemaakt rondom het trio Destiny's Child ( http://members.home.nl/fulfilled ) Als je doorklikt kom je op de home pagina waar in de linker frame een muziekbox zich laat en je een volledig nummer van het nieuwe album hoort. Maar mag en kunnen wij deze zomaar op internet plaatsen?

Wij komen er zelf niet uit.

Je kunt het nummer toch alleen maar beluisteren en we hebben toch geen download link na de song geplaatst?

Maar wie weet het beter en helpt ons...

Je stelt de muziek beschikbaar, en dat mag niet.
De muziek is namelijk ook op die manier op te nemen.

ik heb ook een site en daar nummer is gezet (op een gratis lycos account).
het waren 3 servers en alles bij elkaar was intotaal 148mb dus alles zitten uploaden(2 dagen voor nodig:( )
kreeg ik gisteren 2 mailtjes 2 van de 3 servers zijn er af gegooit omdat ik er teveel dat op had :p:o :o

dus je kan het proberen (als het 10 mb is is er niets aan de hand) m,aar je moet rekening mee houden dat je account word verwijdert)

tip zet het dus op een andere server als waar de site op staat anders kan meteen je sitew er ook weg zijn )

suc6:thumb:

Geplaatst door MrJvG
Wie kan me helpen?!?

Ik heb samen met aan aantal vrienden een website gemaakt rondom het trio Destiny's Child ( http://members.home.nl/fulfilled ) Als je doorklikt kom je op de home pagina waar in de linker frame een muziekbox zich laat en je een volledig nummer van het nieuwe album hoort. Maar mag en kunnen wij deze zomaar op internet plaatsen?

Wij komen er zelf niet uit.

Je kunt het nummer toch alleen maar beluisteren en we hebben toch geen download link na de song geplaatst?

Maar wie weet het beter en helpt ons...

Nee, dit mag niet. sim-pel.

Je mag het gehele nummer niet op je site zetten. Of je moet deel uitmaken van D. Child;)

Als k het nummer in een flash filmpje stop dan ook niet. Dan kan niemand um downloaden toch ?!?

Geplaatst door MrJvG
Als k het nummer in een flash filmpje stop dan ook niet. Dan kan niemand um downloaden toch ?!?

Het gaat niet om het downloaden.
het gaat om het "beschikbaar maken". Ook in een flash filmpje.

t.

buma/stemra

Hier kun je de regels lezen (dat neemt niet weg dat je gedeeltes mag laten horen, zeker niet als het gaat om verknipte, bewerkte stukjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan