wachtwoord op website zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

koning85

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
weet iemand misschien hoe ik een wachtwoord op mijn website kan zetten, zodat deze niet voor iedereen toegankelijke is? ik werk nu met microsoft frontpage 2003, is het mogelijk om met dit programma een wachtwoord op mn website te zetten? en zo niet, met welk programma kan ik dat anders doen?

Met de frontpage waar ik mee werk zit er niet standaard zo'n scriptje ingebouwd.
Wat je wel kan doen is er een zelf bouwen of ergens vandaan halen.

Wat wil je precies hebben, misschien kan ik het even snel voor je scripten.

- Super beveiligd, wel PHP en MSQL ondersteuning voor nodig.
- Matig beveiligd en is maar door een wachtwoord beveiligd. Dit is doormiddel van javascript.

Wat je ook kan doen, de meeste Cpanels van je host leveren daarin speciale mogelijkheden mee zoals pagina's beveiligen.

website

ik heb een script gevonden op het internet (java). ik heb alles met het wachtwoord enzo ingevuld, maar hoe zorg ik er nu voor dat na het intypen van het wachtwoord mijn website verschijnd? met andere woorden hoe zorg ik voor de link tussen het wachtwoord en mijn website?

Voor een javascript voorbeeld van een wachtwoord beveiliging, kijk eens hier:

Webmees

website

ik heb het volgende script gevonden

<html>
<head>
<title>Afgeschermde pagina</title>

<meta http-equiv="Robots" name="Robots" content="noindex, nofollow" /> <!-- Functie die ervoor zorgt dat de pagina wordt geopend als de bezoeker het juiste wachtwoord geeft -->
<script language="Javacript" type="text/javascript">

<!--Hide from non-JavaScript Browsers
function correct() {

document.write("<html><head><title>Password correct!</title></head> <body bgcolor='#ffffff'><center><font color='#000000' face='arial' size='4'> Welkom in het afgeschermde gedeelte van deze website."+"<p><a href='xxxxx.htm'> <font color='#0000ff' face='arial' size='2'>Klik hier om de pagina binnen te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");

document.close();

}
<!-- Error function when visitors gets the password wrong -->

function error() {

document.write("<html><head><title>Password incorrect!</title></head> <body bgcolor='#000000'>"+"<font color='#ffffff' face='arial' size='5'>"+"<center> <h1>Ooops</h1><br><b>Fout wachtwoord - </b>"+password+"</font><br><br> <font color='#ffffff' face='arial' size='3'>Probeer het nog eens of sluit af. </font><br><br><input type='button' value='probeer nog eens' onclick='history.go(-1)'> <br><br>"+"<input type='button' value='Sluiten' onClick='window.close()'> </center></body></html>");

document.close();

}

//Stop hiding-->

</script>

</head>

<body bgcolor="#ffffff">

<!-- Wachtwoord functie -->

<script language="JavaScript" type="text/javascript">

<!--Hide from non-JavaScript Browsers

var password = prompt("Uw wachtwoord a.u.b.:","");

//EERSTE PASSWORD
switch(password){
case"wachtwoord1" : window.location="javascript:correct()"
break ;

//TWEEDE PASSWORD
case"wachtwoord2" : window.location="javascript:correct()"
break ;

//DERDE PASSWORD
case"wachtwoord3" : window.location="javascript:correct()"
break ;

//FOUTMELDING BIJ VERKEERD WACHTWOORD
default : window.location="javascript:error()"
break ;

}

//Stop hiding-->

</script>
</body>
</html>

waar kan ik nu aangeven dat als het wachtwoord correct wordt ingevuld mijn website wordt geopend, want dat is het enige wat mij nog niet lukt

<!--Hide from non-Javascript Browsers
function correct() {

document.write("<html><head><title>Password correct!</title></head> <body bgcolor='#ffffff'><center><font color='#000000' face='arial' size='4'> Welkom in het afgeschermde gedeelte van deze website."+"<p><a href='xxxxx.htm'> <font color='#0000ff' face='arial' size='2'>Klik hier om de pagina binnen te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");

Je ziet daar <a href='xxxxx.htm'> maak hier van jouw pagina, en het is klaar!

website

als ik de naam van mijn website op de plaats invul verwijst het wachtwoord nog niet door naar mijn website

Heb je nu al eens gekeken naar het script op "webmees" ?
Ik weet namelijk dat dat goed werkt en makkelijk te installeren is.

Re: website

Geplaatst door koning85
als ik de naam van mijn website op de plaats invul verwijst het wachtwoord nog niet door naar mijn website

Hoe bedoel je? de naam van je website? je moet de pagina opgeven waar naar gelinkt moet worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan