Installatie videokaart lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanshufkens

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Videokaart Diamond Multimedia Stealth 2 S220/ Windows XP home/ Monitor = Samsung Syncmaster 700 S plus.

Beeld gaat schoksgewijs. Geprobeerd om de videokaart-driver opnieuw te installeren (driver via driverguide.com)
Installatie niet gelukt - krijg code 37.

Wie kan mij verder helpen?

bvd,
Hans

Beste "Muurhond",

Ik ben blijkbaar nog iets teveel leek. Hij blijft hetzelfde euvel vertonen met de boodschap: "Kan apparaat stuurprogramma niet initialiseren (code 37)". Hij vraagt tevens om "Verite2000 Driver Disk".

Kan je mij nogeens helpen?

Bvd,
Hans

Geplaatst door hanshufkens
Beste "Muurhond",

Ik ben blijkbaar nog iets teveel leek. Hij blijft hetzelfde euvel vertonen met de boodschap: "Kan apparaat stuurprogramma niet initialiseren (code 37)". Hij vraagt tevens om "Verite2000 Driver Disk".

Kan je mij nogeens helpen?

Bvd,
Hans

Vraagt ie ook om een bepaald bestand die dan op de "Verite2000 Driver Disk" zou moeten staan? Want misschien zit deze wel in het driver-pakketje dat je hebt gedownload en uitgepakt en dan zul je hem hier naar toe moeten verwijzen.

Anders is et hopeloos. Et is namelijk wel een heel oude kaart.

Beste Melvin/Muurhond,

De letterlijke boodschap = Het bestand VERITEM.SYS op VERITE2000 DRIVER DISK is nodig.

Gezocht echter niet gevonden. Heb jij nog een oplossing??

Ik heb een bestand gevonden genaamd "renditionV2200_bios". Kan dit een ontbrekende bestand zijn?

Wederom bedankt voor de moeite!!
Hans

Hij staat in de map V2000 hoor. Je moet wel ff de optie aanzetten dat je verborgen bestanden kan zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan