Half-Life2 lift

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
Ook ik zit vast met Half-Life 2.
Ik ben net gescreend door een vrouw in een gebouw, die neemt me mee naar een lift, vervolgens aangekomen drukt ze op een knop en zegt ze wat. Opeens stopt ze en kan ik niks. Teruglopen kan niet want die deur zit op slot. En als ik in de lift zit en ik druk op een knop dan gebeurd er niks ?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door devasish85
Er stond al dat ik deel 2 bedoelde :rolleyes:

Als je het in de titel zet, weet men direct van welk deel het is als men op de frontpage kijkt. Aangezien HL2 recent is, heb je meer kans op een antwoord van iemand met een oplossing.
 
als het goed is drukt de vrouw op de knop en gaat de lift van zelf naar beneden
 
Ook al ga ik die lift binnen die vrouw doet helemaal niks, ze blijft maar om der heen kijken....:confused:
 
das lang dan
heb je toevallig geen eerder gesavede game?
kun je het ff opnieuw proberen

ik heb het spel al rond
ik ben gewoon achter haar aangelopen en in de lift gaan staan de rest ging vanzelf
 
vraagje....is het de lift aan t begin van het spel of op zo'n plekje waar zo'n miep eerst zegt dat ze geen risico's kunne nemen en dat j dan gescand word?

als het dat plekje is....dan ben ik net binnengelopen en dan zal ik het melden as ik verder ben:D

sux6:thumb:
 
Geplaatst door ranger_1975
als ik het goed heb is dat het stuk na dat je met je brommer boot klaar bent?

ik heb vandaag weer een stukje gedaan een de eerste lift na die "motor boot" was nix mee aan de hand...ik stapte er in ze zei wat en ik was beneden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan