Openen van bestanden in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bono35

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Ik gebruik XP Home in combinatie met Outlook 2002. Het is echter niet mogelijk om binnen Outlook bestanden te openen die toch vertrouwd zijn. Ik denk aan Word, Excel en Access-bestanden. Ik word verplicht om deze bestanden eerst op de harde schijf op te slaan.

Het gaat om .doc, xls, ppt, mdb en dergelijke. Ik krijg de melding dat dit bestand een virus kan bevatten en mogelijk schadelijk is voor mijn computer.

Bijlagen

Joost,

In het register heb ik al de extensies van de bestanden aangegeven, eerst had ik inderdaad het probleem dat de bestanden niet door de "beveiliging" heen kwamen en kon ik de bestanden helemaal niet lezen.

Ik ben nu één fase verder, maar kan de bestanden nog steeds niet rechtstreeks openen, of begrijp ik je antwoord verkeerd.

:confused:

Sommige bestanden kan ik trouwens wel rechtstreeks openen, maar dan gaat het meer om van die ongein-zaken zoals wmv-bestanden enzo.

Hai Bono, :D

Ik zit hier met 2003 te werken en bij mij werkt het ideaal in samenwerking met de addin.. (dus ook direct openen)

Heb jij die toevallig ook al geprobeerd?

Ik zal morgen nog wel eens kijken op een Office XP computer..(of er verschillen zijn)

See Yah!:thumb:

Joost.

Ik had de extensies in level 2 staan, ik vermoed dat ze daarin stonden vanuit mijn register.

Nadat ik ze uit level 2 verwijderde werkte het goed.

Bedankt!:thumb:

Hai Bono, :D

Ah op die manier!

Tja dan blijft ie inderdaad die opslaan opdracht afdwingen...

Nou blij dat het gelukt is ...graag gedaan! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan