Dit kan toch nooit wat zijn of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hi,

Mischien een vraagje voor de experts. Onlangs vond ik een site waar je je HJT log automatisch kan controleren. Op zich komt het allemaal aardig over maar wat vinden jullie hier nou van?

http://hijackthis.de/index.php

Ben gewoon erg benieuwd naar jullie mening.

Ben ook benieuwd wat 'onze' experts hiervan vinden en welk addertje er onder het mooie gras vandaan komt.:)

Ik heb er een logje geplaatst die vervuild was en hij pikt het er wel uit.

Heb zojuist even een logje geplaatst en hij ziet sommige dingen als 'nasty', gevolgd door het advies om het te fixen. Maar dan? Gewoon fixen vanuit Hijackthis? Ik begin er niet aan, want met fixen alleen ben je er niet, daar is dus wel wat anders en meer voor nodig, zoals vanuit veilige modus mappen verwijderen. Als je de logjes op helpmij een beetje volgt, zie je dat er behoorlijke 'ongelukken' zijn gebeurd als mensen eigenhandig zaken proberen te fixen vanuit Hijackthis, zonder advies van experts op dit gebied. Als ik denk dat ik rotzooi op m'n puter heb, zet ik het wel op helpmij, ben ik een aantal keren zeer professioneel geholpen. Nogmaals, ik begin er niet aan om zelf items te fixen.

Laatst bewerkt:
Ze pakken het wel grondig aan op die site. Er wordt mij zelfs geadviseerd om mijn taskmanager te fixen. Mooi niet dus!:)

Ik vind het wel een goeie site eigenlijk, Er gaat natuurlijk niets boven de experts hier op helpmij;) Maar als je even snel wilt zien of het logje goed is, is dit toch wel een goed alternatief lijkt mij.

Ik ben inderdaad van mening dat het handig is om even je log door te lichten maar voor een gedegen advies hou ik het maar op onze experts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan