koenrose
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 apr 2001
Beste allemaal,
Plots worden de cd-roms en zip drives niet meer gelezen.
Ik heb een F en G schijf voor de cdrom speler en brander en een E voor de interne ZIP drive.
Als ik helemaal niets in de F of G schijf doe, dan kan ik gewoon op de G schijf dubbelklikken en dan wordt er een scherm geopend met 0 objecten. Terwijl hij dus gewoon moet zeggen: Plaats een cd-rom in de G schijf.
Als ik een cd-rom in de F of G schijf doe dan verandert wordt er bij de F schijf een melding gegeven: Plaats een cd-rom erin. De G schijf kan ik weer gewoon openen met 0 objecten.
Ik heb zo een soort probleem eerder gehad. Toen had ik een netsky virus.
Ik heb nu echter de nieuwste versie van Norton Antivirus en hij kan geen enkel virus vinden.
Verder wijst ook niets op een virus.
Bij apparaatbeheer staan ook geen gele vraagtekens of uitroeptekens.
Heeft iemand een idee??
Plots worden de cd-roms en zip drives niet meer gelezen.
Ik heb een F en G schijf voor de cdrom speler en brander en een E voor de interne ZIP drive.
Als ik helemaal niets in de F of G schijf doe, dan kan ik gewoon op de G schijf dubbelklikken en dan wordt er een scherm geopend met 0 objecten. Terwijl hij dus gewoon moet zeggen: Plaats een cd-rom in de G schijf.
Als ik een cd-rom in de F of G schijf doe dan verandert wordt er bij de F schijf een melding gegeven: Plaats een cd-rom erin. De G schijf kan ik weer gewoon openen met 0 objecten.
Ik heb zo een soort probleem eerder gehad. Toen had ik een netsky virus.
Ik heb nu echter de nieuwste versie van Norton Antivirus en hij kan geen enkel virus vinden.
Verder wijst ook niets op een virus.
Bij apparaatbeheer staan ook geen gele vraagtekens of uitroeptekens.
Heeft iemand een idee??