startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
89
ik wil google als startpagina maar op een of andere manier komt richfind steeds weer terug zonder dat ik het wil hoe kan ik die richfind weg halen??
 
Ik had ook steeds andere startpagina's.
Ik heb het volgende gedaan:
Start google op en zet een link van Google op je Bureaublad en in je Favorieten.
Gooi nu de link van Internet Explorer weg.
Opstarten doe je nu altijd met de Google link.
Geen vervelende opstart pagina's meer.

mvg Imod
 
Geplaatst door Imod
Ik had ook steeds andere startpagina's.
Ik heb het volgende gedaan:
Start google op en zet een link van Google op je Bureaublad en in je Favorieten.
Gooi nu de link van Internet Explorer weg.
Opstarten doe je nu altijd met de Google link.
Geen vervelende opstart pagina's meer.
Leuk truukje, maar ik ben bang dat het niet gaat helpen.:(

Als je er echt vanaf wilt, zul je de link van M@rio goed moeten lezen en in de juiste sectie een Hijackthis log plaatsen.
 
Richfind verwijderen!

Wil je van die Richfind zooi af?

Ga naar Windows/system32 dir en verwijder alle files die beginnen met Q1234567.dll. De getallen achter de Q kunnen van alles en nog wat zijn.
Vaak zal er 1 file blijven staan die niet verwijdert wil worden dus haal b.v. van de filenaam het laatste getal weg!
Restart Windows en ga naar dezelfde dir en verwijder het laatste overgebleven Q1234567.dll file.

Ga naar Start/Uitvoeren/Regedit en zoek naar Richfind sleutels in je register. Regedit vindt er een paar en verwijder deze.
Sluit regedit af en restart Windows.

Internet Explorer zal nog wel even ingesteld moeten worden zodat je startpagina weer wordt weergegeven en deze zal dan blijven staan i.p.v. dat about:blank gedoe.

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan