opslaan alleen als bmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef34

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Ik kan foto's van internet alleen nog maar opslaan als bmp. Dit is een veel voorkomend probleem zoals ik kan lezen op deze site. Alle oplossingen die mensen gegeven hebben heb ik geprobeerd zonder resultaat( temp files, temp internet files, en downloaded programfiles verwijdert). Heb ook sp2 eraf gegooit, misschien dat het daar aan lag, ook zonder resultaat. Heeft iemand nog enig idee?:confused:

mvg Stef.

Niet dat ik er van uit ga maar soms worden er gewoon BMP's gebruikt op een site waardoor je deze ook opslaat als BMP.

Uiteraard kun je de extensie veranderen maar de inhoud blijft een BMP indeling.

ik heb nu ook alles gedaan en gecheckt wat er op die site stond. Ook zonder resultaat. En wat jjw schreef klopt ook wel, maar als je ze als extensie jpeg krijgt en hij wil ze alleen opslaan als bmp dan klopt er iets niet. :(
Groeten stef

nee, helaas. Weer geen positief resultaat, heeft niemand dit zelfde probleem meegemaakt en misschien opgelost? groet.

Ik vind het maar vreemd dat niks schijnt te helpen. Virus-spywarevrij? Kan je dat eventueel uitsluiten.

ja, gescand met adaware se , tevens spyware blaster op achtergrond die meeloopt. Heb ook een hijack laatst geplaatst , was allemaal goed. Kan ik eventueel explorer verwijderen en terugzetten? Zou dat een optie zijn?
Groeten stef.

sorry wajang, dit alles en meer heb ik reeds geprobeerd, zonder resultaat.
Groeten stef

Nou, ik heb een voorlopige oplossing gevonden, het is nog niet de goede oplossing maar het kan er even mee door. Misschien ook handig voor degenen die er ook last van hebben. Het enige wat je hoeft te doen is een andere gebruikers account aan te maken. Wanneer je met deze account via het interenet de afbeeldingen opslaat heb je geen last meer van die bmp (ff afkloppen). Wanneer iemand toch nog een definitieve oplossing weet, dan hoor ik het graag. Gr Stef;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan