medal of honor pacific assault.

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Hallo,

Bijgaand even een vraagje
Op een P4 2,2 ghz met xp is een nieuwe videokaart geinstalleerd een (dure!) nvidia 5700 ex met 256 mb gemonteerd.

Het spel draait met horten en stoten.

Het volgende is al geprobeerd
- nieuwe drivers (?) downloaden/ instaleren
- direct x ge-upgrade 9 en hoger
-opnieuw geinstalleerd (spel)

Toch blijft het beeld blokkerig. Ook hebben we de instellingen geprobeerd aan te passen (standaard geeft hij 800 x 600) en dat moet op een 15 inch tft monitor toch beter kunnen

Wie weet de oplossing voor het schokkerige beeld.
De spelletjes zijn al duur genoeg.. als ze dan ook nog eens niet werken.... (origineel)

Alvast dank.

thnx

dat van die chipset is een eye-opener, gaan we proberen.

thnx

bij nvidia.nl kun je ook een beta versie van de allernieuwste update downloaden.
daar zijn nog meer fouten in verholpen.
probeer da eens

<a href="http://www.nzone.co.uk/object/nzone_downloads_winxp_2k_67.03.html">download deze hier</a>

groeten ozaki

ATI Catlayst

Hallo,

Ik heb van de kerstman MohPA gekregen en bij mij hetzelfde probleem van zeer vertraagde graphics.

Ik heb een Radeon 9800 SE kaart met 128 mb, p4 3mhz, 1024 mbram.

Nu wil ik nieuwe drivers installeren en surf dus naar www.ati.com. Daar tref ik voor XP echter 2 driver packs aan. Één met, en één zonder, zgm Catalyst.

Kan iemand mij advizeren welke van de twee (aanzienlijk) beter is?

Als blijkt om inclusief Catalyst te installeren, wat waarschijnlijk het geval is [denk ik], hoe controleer ik dan de volgende opmerking van ATI: "Note you must have Microsoft’s .NET Version 1.1 Framework installed."

Ik heb in het verleden al redelijk wat sores met video drivers gehad dus ik ben extra voorzichtig.

Alvast bedankt voor de aandacht!

Note you must have Microsoft’s .NET Version 1.1 Framework installed
Deze kun je via Windows update laten installeren.

Tevens voor jou een ook de topic starter.
De eerste Patch al geinstalleerd, dit lost aardig wat op.
Had dezelfde problemen, maar na installatie van de MohPA Patch speelt het goed.

Hier kun je hem downloaden:
http://www.eagames.com/official/moh/pacassault/us/downloads.jsp#

(let op 65MB)
This patch contains the following fixes:

-Mouse and Input Lag (single and multiplayer)
-Dedicated Server CPU Utilization (multiplayer)
-999 Ping Bug (multiplayer)
-Spawn Code Server Hitching (multiplayer)
-Miscellaneous Single Player Bug Fixes
Bron:
http://www.eagames.com/official/moh/pacassault/us/downloads.jsp

puzzel?

framework 1.1. geinstaleerd
chipsetdrivers (sis) geupdate (zip bestanden en aangenomen dat ze direct op de juiste plek terechtkomen)
Nvidia drivers (nieuwste) gedownload en geinstaleerd
instellingen spel gechecked
512 mb intern ddr (dus voldoende)

TOCH nog steeds blokkerig beeld en a/synchroon geluid met het beeld.........

Op een andere computer met minder geheugen ATI videokaart draait hij probleemloos

is het dan echt zo dat dit 2004 sinterklaasgeschenk pas gespeeld kan worden op 5 december 2005???~

WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN....(EEN PRROBLEEM VOOR DE ECHTE DIE HARDS ZULLEN WE MAAR ZEGGEN)

Ook de update van Medal of Honor Pacific Assault geinstalleerd, die ik eerder aangaf?

Dat loste bij mij het probleem op namelijk.:)

Hallo,

probeer de hardware shaders op 1.1 te zetten ipv 2.0. Dit kun je doen in het schermpje wanneer je medal of honor PA opstart.

Bij mij hielp dit een stuk in de performance, ter vergelijking: ik heb een ati 9800 pro :(

Suc6

reactie

Beste crash,

We hebben ook de nieuwste patch gedownload van de site (deze heeft zichzelf automatisch geinstaleerd)

peacebringer,
de andere computer waarop dit spel draaide was een met ati rage 9800 videokaart met een stuk minder geheugen daar draaide deze super.

beiden
Het lijkt er overigens wel op dat de muis iets soepeler is gaan bewegen na de patch update maar dat is nog onvoldoende (ps ook muisinstellingen zijn aangepast)
Het beeld blijft schokkerig en de monden bewegen nog een paar seconden na nadat de zinnen gesproken zijn .... om van de gevechten maar niet te spreken.......

knap lastig!

jammer

alle tips opgevolgd Jammer genoeg geen oplossing voor de problemen...

Opnieuw installeren kan helpen, en dan voordat je hem gaat spelen de raad van Peacebringer en crash opvolgen, misschien dat hij dan wel een stuk beter werkt, ik hoop het voor je;)

pinglord

Misschien overbodig te zeggen maar dat HEBBEN we allemaal gedaan.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan