Hallo,
Gisteren een nieuwe pc gekocht.....man man man miserie miserie.
De verkoper vertelde me dat het systeem gebruikensklaar was ,thuiskomen.... alles aansluiten en voila starten maar.........
maar de werkelijkheid was een ietsje anders.
Tijdens het opstarten zie ik verschijnen ( tijdens het eerste zwarte scherm ) een aantal nummers met daaronder BIOS NOT INSTALLED dan begon windows op te starten zwart schermpje met windows logo ( 3 sec) daarna blauw schermpje met windows logo ( 456879 sec) m.a.w t'systeem stond vast.
Windows opnieuw geinstalleerd ( tijdens opstarten F8 of F5 )zonder problemen .
Maar nog steeds tijdens opstarten verschijnt BIOS NOT INSTALLED alhoewel windows perfect werkt ??????
geluid heb ik wel niet wegens sound on board.
Is zoiets mogelijk geen bios maar wel windows ?
En wat kan ik er aan verhelpen zonder mijnen nieuwe pc naar de vaantjes te .....
Of breng ik hem weer terug zodat ze hem volledig terug in orde brengen ....maar nu met deze dagen ( k'heb daarnet gebeld ,en wat dacht je ... DRUK DRUK DRUK
om te ontvangen zijn ze rap ,maar de service .......
MB : asus p4p800-e deluxe
p4 3,2
ati radeon 9600
Aan ieder prettige feestdagen....
Gisteren een nieuwe pc gekocht.....man man man miserie miserie.
De verkoper vertelde me dat het systeem gebruikensklaar was ,thuiskomen.... alles aansluiten en voila starten maar.........
maar de werkelijkheid was een ietsje anders.
Tijdens het opstarten zie ik verschijnen ( tijdens het eerste zwarte scherm ) een aantal nummers met daaronder BIOS NOT INSTALLED dan begon windows op te starten zwart schermpje met windows logo ( 3 sec) daarna blauw schermpje met windows logo ( 456879 sec) m.a.w t'systeem stond vast.
Windows opnieuw geinstalleerd ( tijdens opstarten F8 of F5 )zonder problemen .
Maar nog steeds tijdens opstarten verschijnt BIOS NOT INSTALLED alhoewel windows perfect werkt ??????
geluid heb ik wel niet wegens sound on board.
Is zoiets mogelijk geen bios maar wel windows ?
En wat kan ik er aan verhelpen zonder mijnen nieuwe pc naar de vaantjes te .....
Of breng ik hem weer terug zodat ze hem volledig terug in orde brengen ....maar nu met deze dagen ( k'heb daarnet gebeld ,en wat dacht je ... DRUK DRUK DRUK
om te ontvangen zijn ze rap ,maar de service .......
MB : asus p4p800-e deluxe
p4 3,2
ati radeon 9600
Aan ieder prettige feestdagen....