processen taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Op de eerste plaats wil ik iedereen op helpmij een gezond, begripvol en hulpvaardig jaar toewensen.

Dan nu mijn "probleem". Sinds vandaag staat er in taakbeheer onder processen bij mij het volgende proces: "~e5d141.tmp" en dit 5 maal . Ik kan deze processen niet stoppen.

Weet iemand wat dit voor proces is en of het wel weg mag/kan ?

groetjes leon

een tilde en temp proces kan volgens mij wel weg.

Geplaatst door taeser
Weet iemand wat dit voor proces is en of het wel weg mag/kan ?
Dat zijn bestandjes die door een bepaalde applicatie gebruikt worden.
Ga eens na wat je de laatste tijd aan programma's geïnstalleerd hebt.
Bij mij zet ZoneAlarm soortgelijke bestanden in de map C:\Windows\Temp - zie bijlage.
Je kunt zo'n bestand wel verwijderen in veilige modus, maar dat heeft weinig zin; na opstarten is het weer terug.
Om alle temp-bestanden die niet meer in gebruik zijn te verwijderen, kun je een programmaatje als EasyCleaner of CleanDisk gebruiken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Zou je pc ook maar eens scannen op Spyware en Virussen voor de zekerheid.

Laatst bewerkt:
dat is nooit geen verkeerd idee.
het opzoeken van het bijbehorend programma is niet zo moeilijk, druk op start en daarna op zoeken, kies voor bestanden en mappen zoeken en vul hierin de proces naam maar niet helemaal, druk op zoeken en zo krijg je een overzicht van alle bestanden en mappen met deze ingevulde tekst, en waarschijnlijk ook dat bestands naampje.

Hallo,

Ik heb idd wat met dreamwaever lopen stoeien en nadat ik disk cleaner heb gedraaid en de comp. opnieuw heb opgestart is het verdwenen uit taakbeheer.

Allemaal bedankt voor het meedenken.

groetjes leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan