dvd-rw

• Onderwerp starter Onderwerp starter ala
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ala

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Wil foto's op dvd zetten maar dit lukt niet echt ,
dvd schrijver herkent de dvd schijf niet en vraagt een lege in te steken ( cd ) type schijf is fujifilm dvd-rw version 1.1 /2x

mijn brander is een - brander meende ik maar hoe kan ik dit nog eens checken( zou het ook aan de snelheid van de dvd kunnen liggen.)

Aan de snelheid kan het niet liggen

Welke brander heb je? merk en type?

Als je een + brander hebt komt hiermee de aap uit de mouw en gaat het dus never werken

Eventueel kun je met het programma Everest http://www.lavalys.com/products.php?lang=en

bekijken welke brander je hebt, dit is een handig programma die alles laat zien wat je in ej pc hebt zitten

Sorry ik zat eigenlijk in de verkeerde topic ,daarom had ik een andere geopend.Nogmaals sorry Robbert1978

hmm het is een + en - brander, dus opzich zou hij de schijven moeten kunnen zien.

Heb je het ook al geprobeerd met een ander merk schijven?

Je zou ook een firmware update kunnen doen, een nieuwe versie van de firmware vind je waarschijnlijk op de site van de fabrikant (pioneer dus). Het zou kunnen dat hij die schijven namelijk niet goed ondersteunt en met een nieuwe firmware wel

Ga dit zo na trekken en uitproberen ,laat je nog iets weten daarna voorlopig al bedankt . Tot zo

heb dit nagetokken ,en krijg het volgende op een zwart scherm Available target is not found

heb je al een ander merk schijfje geprobeerd??

heb ander schijf geprobeerd van het zelfde merk heb geen ander merk voorlopig.
probleem blijft hetzelfde.

Geplaatst door ala
Neen bij deze ook niet ,hoe los ik het op

Ben ik zeker blind! Heb dezelfde hier in een andere machiene zitten!!

Wed Jun 18, 2003 11:49 am Pioneer DVR-106D/A06D
Pioneer DVR-A06D/DVR-106D - 1.06, 1.07, 1.08 / 1.07 (Medion OEM) / DVR-106RD - 1.07 (Acer OEM) / DVR-106DVA - 1.10 (Sony OEM)
A patched region free version 1.07 RPC-1 is available on >NIL: page
A patched region free version 1.08 RPC-1 is available on Gradius page
A Mac OSX flash utility is available (made by XVI).
RPC-2
Edited by: dhc014 Last update: Thu Oct 21, 2004 9:11 pm

Dit zou goed kunnen ,want wat u ziet zie ik ook maar hij kan hem niet vinden .sorry,welke fout maak ik met het downloaden ervan.?????

Geplaatst door ala
Dit zou goed kunnen ,want wat u ziet zie ik ook maar hij kan hem niet vinden .sorry,welke fout maak ik met het downloaden ervan.?????

OP een nummer klikken Bijv: 1.07 dan kan je dowloaden!
Pioneer DVR-A06D/DVR-106D - 1.06, 1.07, 1.08 / 1.07

dit doe ik en daarna open ik het ,dan komt het zwarte scherm en daarna komt er, available target is not found.

Ik kan hem gewoon ophalen ,net gedaan om te controleren!!

Pech je wil geen mail ontvangen via Helpmij

Laatst bewerkt:
Heb nog steeds dezelfde problemen heb de indruk dat ik iets kan downloaden maar de dvd -rw schijf word nog niet aanvaard,wat zou dit nog kunnen inhouden???????
Ik heb een vermoeden dat ik het niet kan installeren???

Laatst bewerkt:
welke versie kun jij downloaden,ik kan jou ook niet e-mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan