DVD-CD geeft geen nieuwe lijst !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleempje met mijn dvd speler/brander.... Hij geeft geen lege lijst meer weer nadat ik er een andere cd-dvd in doe.
Hij onthoudt dus de laatste inhoud van de dvd-cd :mad:

Als ik er dus een nieuwe schijf in doe herkent hij die inhoud niet, hij ververst de inhoud dus niet. Is best lastig soms, moet ik een paar keer opnieuw de cd-dvd invoeren om het weer goed te krijgen. Ook mijn virtuele schijven (Daemon Tools, Nero) hebben hier geregeld last van. Is dit met register instellingen te veranderen ??

HELLUP !! :confused:

Ik schop hem ff weer omhoog !! :)

Iemand een oplossing hiervoor !?:rolleyes:

Misschien es gewoon op vernieuwen drukken (F5) of ctrl+F5 eens proberen.
Lijkt mss dom, maar anders zou ik het ook niet weten :o

:thumb:

Laatst bewerkt:
Helaas :( :(

Dit helpt ook niet :confused:

Zijn er nog mensen die een helder ogenblik krijgen misschien bij deze vraag ?? :o

Is dit zo'n geval van Cold Case !? :(

Mmmm toch jammer dat hier niemand op kan antwoorden... :'(

Denk dat format c: de enigste oplossing hiervoor is :( :(

Nog één laatste poging en dan geef ik het op :(
Dan zal er niks anders op zitten als een format c: :eek:

:(

hier ben ik weer.....:) Heb mijn plan nog niet ten uitvoer gebacht, maar ik kwam er achter dat het iets te maken kon hebben met het schrijven en lezen naar het geheugen toe. Ik kreeg laatst een melding in windows verkenner, dat er iets was fout gegaan bij het schrijven/lezen naar memorypositie !!

Ook als ik in bijv. in een map items verwijder of toevoeg terwijl de map open staat gebeurt er niks, pas als ik op F5 druk zie ik de nieuwe of verwijderde items...:confused:
Zou het iets te maken kunnen hebben met de geheugentoewijzing van Windows of zo ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan