elzetakkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2004
uhm...ben ik weer, ik las de tips over AVG en zonealarm...en nog vele andere..voor de tigste keer, heb de laatste jaren Norton Internet Security gehad...was daar niet zo tevreden over, weinig support en veel problemen na SP2 .
maar nu is mijn vraag waarom geven ze op Antivir als voorbeeld en best aan te raden gratis antivirus software? was op surfkit.nl daar kwam ik terecht via via
Ik heb nogal tegenstrijdige berichten gelezen over AVG :???: niet iedereen is er happy mee en op de tucows downloadsite krijgt ´ie geen hoge waardering..,
Wie heeft hier goede raad , wie kent en heeft ervaring met Antivir
´t is een beetje een doolhof voor me, heb AVG al binnengehaald en opgeslagen, maar nog niet uitgepakt....zucht...
I need some help, please
maar nu is mijn vraag waarom geven ze op Antivir als voorbeeld en best aan te raden gratis antivirus software? was op surfkit.nl daar kwam ik terecht via via
Ik heb nogal tegenstrijdige berichten gelezen over AVG :???: niet iedereen is er happy mee en op de tucows downloadsite krijgt ´ie geen hoge waardering..,
Wie heeft hier goede raad , wie kent en heeft ervaring met Antivir
´t is een beetje een doolhof voor me, heb AVG al binnengehaald en opgeslagen, maar nog niet uitgepakt....zucht...
I need some help, please