aldi pc????

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
aldi heeft weer pc tjes in de aanbieding en ik wil graag weten wat jullie er van vinden

• Intel® Pentium® 4 processor 550
met HT Technologie 3.40 GHz
• GeFORCE 6610 XL, Grafische kaart: 128 MB
DDR3 Memory 800 MHz 6610 XL GPU 400 MHz
• 16x Dual Layer Multi-Standaard
DVD-/CD-Brander
• Stereo-TV, ingebouwde Tunerkaart
met analoge Stereo-TV & Radio Tuner
• 250 GB harde schijf
• WLAN 54 Mbit/s
• geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartenlezer
• 512 MB geheugen
• 6x USB 2.0
• 2x FireWire
• 8 kanaals Inte® High Definition Audio
• Netwerkcontroller op het moederbord
• 56k V.9x PCI Data Fax Modem
• inclusief bijgeleverde Software:
Microsoft Work Suite 2005
• inclusief: afstandsbediening, draadloos toetsenbord, opt

of kijk op www.aldi.nl -->aldi actueel

~~~~~~
~Leroy
~~~~~~

Zijn altijd wel goede pc's. Heb er zelf 1 in onderhoud van een familielid van me. Hele stabiele pc moet ik zeggen.

Voor die prijs is dat vind ik een hele nette pc.
Houdt er alleen even rekening mee dat hier géén monitor bij zit.

Wijnands

Ik vind dat je veel pc hebt voor dat geld.
De software is compleet en naar ik meen de service ook.

Lijkt mij een goede koop tenzij je op korte termijn nog flink wilt gaan uitbreiden, de kast is namelijk niet zo groot, maar ja, zoveel valt er nu ook weer niet uit te breiden met dit systeem.

het is naar het schijnt dezelfde als die van november dus die ik nu heb. Ik heb er een paar klachten over lawaai is redelijk luid. En de cpu temp gaat tot 73 graden en als de fan eindelijk op gang is dan krijg ik 69 graden
bij rust 60

Geplaatst door lamp
het is naar het schijnt dezelfde als die van november dus die ik nu heb. Ik heb er een paar klachten over lawaai is redelijk luid. En de cpu temp gaat tot 73 graden en als de fan eindelijk op gang is dan krijg ik 69 graden
bij rust 60

Die pc van dáárvoor is erg stil en wordt lang niet zo warm als die jij nu hebt.

Mja, mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar zelfbouwen. Zo verschrikkelijk moeilijk is dat niet, je moet alleen goed je aankopen enzo plannen en kijken of alle dingen wel kunnen samenwerken. Dat vind ik persoonlijk ook allemaal leuk om te doen, maar als je er de kennis/zin niet voor hebt, koop je lekker een kant en klare pc. Daar is ook niets mis mee. Ik heb hier ook een Mediontje staan, een oudje alweer (bijna 4 jaar denk ik), maar toen was ik 11 en toen kon ik nog geen pc's bouwen, dus dat was geen optie. Hij werkt voorderest goed, alleen zijn volgens mij de fannetje zo langzamerhand versleten en loopt hij af en toe spontaan vast en is hij snik heet.

Dus kortom, geen zin/optie om zelf te bouwen, koop deze! :)

als je echt een pc met software wil hebben en je gaat de tv kaart, grafische gebruiken koop deze dan maar je hebt er tenslote 3 jaar garantie op. Hij maakt alleen lawaai als je een spel speelt of je bewerkt video's als je boven de 50 percent cpu komt met andere woorden.

grafische kaart?

Zelf zweer ik bij dit merk.

Ik heb nu een Aldi 2,67 ghz met een ATI videokaart.
Vraagje voordat ik in de rij ga staan.... die grafische kaart is die niet een beetje weing met 128 mb..? das tegenwoordig toch snel 256 mb..?

En vraagje voor diegenen die het exempl. van nov. hebben gekocht.. waarin onderscheid zich deze van het vorige exemplaar ? (dat laatste is mij niet duidelijk vandaar)

Zou het veel uitmaken tov mijn huidige? of is het alleen hebberigheid.....

hij zou blijkbaar helemaal hetzelfde zijn.
Voor info over de pc zou ik je graag doorwijzen naar www.supermarktpc.net Daar zit heel wat volk die de pc heeft.

Hallo,

In het blad pcm is een paar maanden geleden een test geweest onder de goedkope pc van de supermarkten en kruidvat etc. Uit deze tests kwamen deze pc heel goed naar voren en niet slechter dan de merk pc. Dus ik zou zeggen leg rustig een pctje langs je brood en bier in je winkelkarretje :)

Re: grafische kaart?

Geplaatst door soetekg
Zelf zweer ik bij dit merk.

die grafische kaart is die niet een beetje weing met 128 mb..? das tegenwoordig toch snel 256 mb..?

Dat maakt nog weinig uit en als je later games gaat spelen die dat echt nodig gaan hebben kan je altijd je RAMgeheugen verdubbelen en in de bios de agp aperture size op 256 zetten. Tegen de tijd dat dat iet meer werkt is je pc ook al weer aan vernieuwing toe ;)

aldi

het was even kou lijden vannochtend... maar we kunnen er voorlopig weer tegenaan........

Het is een pc die gemaakt is door medion.
Ik had zelf een medion microstar pc alleen de grafische kaart is bij mij kapot gegaan dus als het om hardware gaat is het geen kwaliteit. Maar verder ben ik er tervreden over.

Dat zou ik niet meteen beweren!

Elke grafische kaart kan defect raken!

de chip van de grafische is toch ook gewoon van nvidia volgens mij wel een van de merken in video kaarten

Okey, nou ik vind dat die pc top is!

Ik draai zelf niet zo geweldig:

448MB Ramgeheugen, Pentium III 800mhs FSB 1333
Mijn video kaart is 64MB, gaat prima!

Ik zou het gewoon doen, misschien een nieuwe cooler op de CPU?

Die pentium III PC is bij mijn moeder, bij mijn vader 1,5GHZ pentium IV, 384MB RAM GEHEUGEN, alle specs weet ik niet meer, verder gewoon vergelijkbaar systeem met die bij mijn moeder!

aldi pc

Ja ik moet toch een minpuntje noteren voor deze aldi pc.
(en je leest er al heel veel over op het net) De geluidsklachten die je hebt op het moment dat je een spel gaat spelen. Het lijkt dan net een turbo.
Als advies wordt er gegeven een andere cooler inbouwen (arctic 7?) Geen flauw idee hoe dit moet. Weet ook in het geheel niet of het moeilijk is een nieuwe cooler in te bouwen...
Wellicht voor een nieuwe topic....

Voor de rest een prima apparaat

het geluid begint ongeveer bij 20 percent van de cpu belasting bij mij toch. En het is geen geluid om je nog bij te kunnen consentreren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan