Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, dat kan wel. Kom maar op met de vraag of was dat je vraag al?Geplaatst door 3serie
Kan ik hier eenvraag stellen over Kazaa?
We weten nu niet op welk antwoord je reageert (Hoe moet wat? Wat kun je niet vinden?).Geplaatst door 3serie
klinkt misschien stom, maar hoe moet dat. Kan dat nergens vinden.
ps. ik ben geen computer-wizz, dus vergeef het me als ik stomme dingen vraag, of zeg.
Geplaatst door Guus abc
We weten nu niet op welk antwoord je reageert (Hoe moet wat? Wat kun je niet vinden?).
Klik op de knop Quote onder het bericht waarop je reageert.
Dat heb ik bij jouw bericht zojuist ook gedaan, waardoor dat bericht nu boven mijn antwoord staat.
Guus.
Die was bedoeld voor Hangmat.Geplaatst door puppie
@hangmat.
Maak je mailbox eens leeg bij Helpmij.
Ik kan je nu geen mail sturen.
Geplaatst door EmAaErkA
Klik eens op start en dan uitvoeren. typ daar msconfig in en kijk onder het tabblad van opstarten of daar nog iets van kazaa staat. Haal daar het vinkje weg. En start je compu opnieuw op. Misschien dat dat helpt.
Ik denk dat je het best even KazaaBegone kunt downloaden en uitvoeren.Geplaatst door 3serie
Als ik in deze lijst kazaa wegvink dan start hij selectief op, moet dat?
Geplaatst door Guus abc
Ik denk dat je het best even KazaaBegone kunt downloaden en uitvoeren.
Dit programmaatje verwijdert alles wat er van Kazaa nog is achtergebleven.
Guus.
Er staat een grote knop met Download now op die site, dus nee, het downloaden gaat niet vanzelf.Geplaatst door 3serie
Loopt deze download niet vanzelf?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.