kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moet je de vraag gewoon stellen en dan kan het forumbeheer indien nodig altijd nog een correctie doorvoeren.

Ik heb een nieuwe versie van Kazaa gedownload, maar was niet tevreden. Toen heb ik kazaa verwijderd dacht ik, maar ik krijg nu elke keer als ik de computer opstart een kazaa window in het scherm voordat ik ook maar iets doe en het lukt me niet om dit weg te krijgen. Van de computer af dus, ik kan het venster wel gewoon sluiten maar dat lost niks op natuurlijk. Ik heb al in het config. scherm gekeken en kazaa daar verwijderd. Maar ik vindt geen uninstall. Van Kazaa-lite staat die wel in de lijst. Die werkt wel redelijk, maar daar ben ik ook niet helemaal tevreden over.

Klik eens op start en dan uitvoeren. typ daar msconfig in en kijk onder het tabblad van opstarten of daar nog iets van kazaa staat. Haal daar het vinkje weg. En start je compu opnieuw op. Misschien dat dat helpt.

Draai adaware maar eens en laat de gevonden zaken repareren.

@hangmat.

Maak je mailbox eens leeg bij Helpmij.
Ik kan je nu geen mail sturen.

klinkt misschien stom, maar hoe moet dat. Kan dat nergens vinden.
ps. ik ben geen computer-wizz, dus vergeef het me als ik stomme dingen vraag, of zeg.

Geplaatst door 3serie
klinkt misschien stom, maar hoe moet dat. Kan dat nergens vinden.
ps. ik ben geen computer-wizz, dus vergeef het me als ik stomme dingen vraag, of zeg.
We weten nu niet op welk antwoord je reageert (Hoe moet wat? Wat kun je niet vinden?).
Klik op de knop Quote onder het bericht waarop je reageert.
Dat heb ik bij jouw bericht zojuist ook gedaan, waardoor dat bericht nu boven mijn antwoord staat.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
We weten nu niet op welk antwoord je reageert (Hoe moet wat? Wat kun je niet vinden?).
Klik op de knop Quote onder het bericht waarop je reageert.
Dat heb ik bij jouw bericht zojuist ook gedaan, waardoor dat bericht nu boven mijn antwoord staat.

Guus.

Hoe ik mijn mailbox moet leegmaken.

Geplaatst door EmAaErkA
Klik eens op start en dan uitvoeren. typ daar msconfig in en kijk onder het tabblad van opstarten of daar nog iets van kazaa staat. Haal daar het vinkje weg. En start je compu opnieuw op. Misschien dat dat helpt.

Als ik in deze lijst kazaa wegvink dan start hij selectief op, moet dat?

Geplaatst door 3serie
Als ik in deze lijst kazaa wegvink dan start hij selectief op, moet dat?
Ik denk dat je het best even KazaaBegone kunt downloaden en uitvoeren.
Dit programmaatje verwijdert alles wat er van Kazaa nog is achtergebleven.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Ik denk dat je het best even KazaaBegone kunt downloaden en uitvoeren.
Dit programmaatje verwijdert alles wat er van Kazaa nog is achtergebleven.

Guus.

Loopt deze download niet vanzelf? Zo niet, leg me uit hoe het moet. bvd.

Geplaatst door 3serie
Loopt deze download niet vanzelf?
Er staat een grote knop met Download now op die site, dus nee, het downloaden gaat niet vanzelf.
Klik dus op die knop en download het bestand KazaaBegone.zip naar je desktop.
Klik er met je rechter muisknop op en pak het bestand met WinZip uit naar een map - zie hiervoor de bijlage bij dit bericht.
Als je WinZip niet hebt, kun je het hier downloaden.
Open de map en klik op KazaaBegone.exe.
Kies de tweede optie (Search & destroy all installed components) en klik op Go.
Als alles verwijderd is kun je KazaaBegone ook weer verwijderen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan