Cd/DVD brander werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casanova

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2005
Ik heb sinds een tijdje een oude cd/dvd-brander van een maat van mij geleend. Het probleem is hij brandt wel cd maar geen dvd's. Kan dit liggen aan dat mijn HD de snelheid niet bij kan houden? Bij mijn maat deed hij het wel goed. Moet ik nu geheugen er bij kopen om het te laten werken? Reageer aub.

Je moet wel aangeven in het brandprogramma dat je een DVD wilt branden. Welk programma gebruik je?

welk brandprogramma gebruik je nu voor je dvd te branden?

ik heb het programma nero 6 en ik geef ook aan dat ik een dvd wil branden maar dan kapt hij er gewoon mee. De tijd loopt door maar de buffer verschijnt niet en op ten duur gaat het lichtje uit dus dan weet je dat hij er mee gestopt is.

ja want bij mij maat werkte hij perfect niets op aan te merken maar bij mij doet hij helemaal niets. Ik kan er wel cd's mee branden maar geen dvd's. Echt heel raar en ik word het ook wel beu want ik wil dvd's kunnen branden.

Je kan ff bij Nero info kijken of alles goed werkt en ondersteunt wordt (misschien kan een nieuwere driver helpen?) Ook op een lagere brandsnelheid branden is een optie. Je kan ook een ander brandprogramma proberen, er zijn genoeg demo's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan