Hoi, ik ben sindskort overgestapt van SWEEX Broadband router naar E-Tech RTPR01 (Router with Printserver). Volgens de beschrijving ondersteunt deze router óók ABN-AMRO... 'wtf' dacht ik...mijn cheap-ass Sweex-router heeft zo en zo geen probleem met dit soort dingen...zonder er specifiek erbij te vermelden.
Nu probeer ik met deze E-TECH router een overboeking te doen ABN-AMRO Internet Bankieren krijg ik een 'Cannot find page' . Inloggen en gegeven bekijken lukt nog wel, maar een overboeking ho-maar !
Na heel wat knoeien heb ik toch maar weer m'n oude vertrouwde SWEEX-router aangesloten en hoppa! het werkt direct !
Heeft iemand dit probleem ook?
ps:
- Ik heb zojuist al met de Helpdesk van E-TECH® en de helpdesk van ABN-AMRO gebeld. Nog geen oplossing gevonden...
- DMZ ook al open gegooid, geen effect.
Nu probeer ik met deze E-TECH router een overboeking te doen ABN-AMRO Internet Bankieren krijg ik een 'Cannot find page' . Inloggen en gegeven bekijken lukt nog wel, maar een overboeking ho-maar !
Na heel wat knoeien heb ik toch maar weer m'n oude vertrouwde SWEEX-router aangesloten en hoppa! het werkt direct !
Heeft iemand dit probleem ook?
ps:
- Ik heb zojuist al met de Helpdesk van E-TECH® en de helpdesk van ABN-AMRO gebeld. Nog geen oplossing gevonden...
- DMZ ook al open gegooid, geen effect.