Rotprinter...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sidi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sidi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Het gebeurt mij vaak dat de printer niks uitprint om wat voor reden dan ook: swiitch stond verkeerd, papier op, of weet-ik-veel-wat. Vaak weet ie dan niet wat er met de huidige printopdracht moet gebeuren. Die wil ik dan uit de wachtrij halen. En dat lukt nooit zo snel. Soms wordt de taak zomaar verwijderd, een andere keer duurt dat wel anderhalf uur maar meestal pas als ik de computer uit-aan doe. Maar nu doet ie helemaal niks meer. Wat moet ik doen? (Ik heb er al een schop tegenaan gegeven; helpt niet :evil: )

Dit probleem heb ik al trouwens altijd al gehad; van windows 3.1 tot en met XP.

Bijlagen

• rotprinter.png
    rotprinter.png
    12 KB · Weergaven: 50
Geplaatst door Sidi
Het gebeurt mij vaak dat de printer niks uitprint om wat voor reden dan ook: swiitch stond verkeerd, papier op, of weet-ik-veel-wat. Vaak weet ie dan niet wat er met de huidige printopdracht moet gebeuren. Die wil ik dan uit de wachtrij halen. En dat lukt nooit zo snel. Soms wordt de taak zomaar verwijderd, een andere keer duurt dat wel anderhalf uur maar meestal pas als ik de computer uit-aan doe. Maar nu doet ie helemaal niks meer. Wat moet ik doen? (Ik heb er al een schop tegenaan gegeven; helpt niet :evil: )

Dit probleem heb ik al trouwens altijd al gehad; van windows 3.1 tot en met XP.

Stuur je hem/haar naar bejaarde huis! En schoppen helpt ook niet???

Nei, schoppen helpt geen ene moer. Wist ik van tevoren al wel maar het lucht zo lekker op :p

Gewoon de printspooler resetten. Dus...

Heb al wat anders gevonden: Start-uitvoeren-services.msc. Stop de service voor de printerspooler en start 'm weer opnieuw op.

En het is zo simpel, hé... Maar ach, als je snel wat dingen wil doen, denk je daar niet aan. Zo'n apparaat moet het gewoon doen. Punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan