micheltedajax
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2005
Hoi, ik heb gisteren een nieuw moederbord in mijn computer gezet, toen wilde ik de computer voor de zekerheid formatteren en toen vroeg windows of ik service pack 2 wou verwijderen, sindsdien geeft de computer heel gekke kleuren in windows weer( 4 bits ) en een resolutie van het beeldscherm die ik niet hoger kan zetten dan 800 bij 600 pixels. als ik dat wil veranderen ga ik naar eigenschappen voor het beeldscherm en dan zegt hij dit:
Ongeldige beeldscherminstellingen
Het geselectgeerde videostuurprogramma kan niet worden gebruikt. Het programma is geschreven voor een eerdere versie van windows en is niet langer compatibel met deze versie van windows.
Het systeem is gestart met een VGA stuurprogramma....
Als ik nu windows setup start krijg ik een blauw scherm te zien dat hij alles laad. maar dan valt hij ineens weg. Nu zul je waarschijnlijk denken dat ik het service pack 2 weer moet installeren maar dan kan ik windows xp niet opnieuw installeren, Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan aanpassen?? heeft iemand misschien een site waar ik dat stuurprogramma VGA kan downloaden??? of weet iemand iets hoe ik windows toch met service pack 2 kan installeren??
A.U.B. Ik wil graag hulp vandaag nog als dat kan
Vriendelijke groeten, Michel te D
Ongeldige beeldscherminstellingen
Het geselectgeerde videostuurprogramma kan niet worden gebruikt. Het programma is geschreven voor een eerdere versie van windows en is niet langer compatibel met deze versie van windows.
Het systeem is gestart met een VGA stuurprogramma....
Als ik nu windows setup start krijg ik een blauw scherm te zien dat hij alles laad. maar dan valt hij ineens weg. Nu zul je waarschijnlijk denken dat ik het service pack 2 weer moet installeren maar dan kan ik windows xp niet opnieuw installeren, Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan aanpassen?? heeft iemand misschien een site waar ik dat stuurprogramma VGA kan downloaden??? of weet iemand iets hoe ik windows toch met service pack 2 kan installeren??
A.U.B. Ik wil graag hulp vandaag nog als dat kan
Vriendelijke groeten, Michel te D