twee regels op mijn taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Om de programma's links op mijn taakbalk wat meer ruimte te geven ben ik gaan schuiven. Alleen iets te ver door waardoor er nu twee regels taakbalk zijn ontstaan. En dat vind ik vervelend. Weet iemand hoe ik dat terug kan stellen. Terugschuiven gaat niet.

op de bovenkant gaan staan met de muis, zodat de muisaanwijzer verandert in pijltje naar boven en pijltje naar onder en dan linkermuisknop ingedrukt houden en naar beneden slepen

Dat had ik al gedaan maar daarbij verdwijnt de hele regel. Een regel opschuiven lukt niet.

bij start knop zie je

Hoi,bij de startknop zie je toch 2 pijltjes en puntjes
>>
eerst zoals eerder beschreven doen
dan daar gaan staan zodat de muispijltjes naar links en rechts wijzen linkerknop ingedrukt houden en schuiven
suc6

Dat komt waarschijnlijk doordat je onderdelen die in de taakbalk staan boven elkaar gezet hebt..

Je ziet in de taakbalk verticale scheidings balkjes bijvoorbeeld die van je taalbalk.. Wanneer je daarmee gaat schuiven en naar beneden trekt krijg je die dubbeldikke taakbalk, dus die moet je weer naar boven trekken/duwen.. :) Daar bedoel ik dus die gene mee die onderaan staat..

Misschien wel :) altijd leuk screenshots..

Onder zie je die dikke balk met helpmij en de taalbalk, links naast de taalbalk zie je dat verticale scheidingsbalkje..
Daar (wat daar ook staat alles heeft dat scheidingsbalkje) zet je de muisaanwijzer op en klikt met links en houd die vast en trek hem naar boven.
Dan zal je werkbalk weer enkel worden...

Capture3.jpg

:thumb:

Met behulp van de gegeven adviezen is het me toch gelukt weer een regel terug te krijgen. Bedankt voor die adviezen.

Voor het geval het weer 'ns mis gaat met de taakbalk, ff een tip:

Hier staat een handig progje waarmee je met één klik terug kunt gaan naar de default positie. :)

Taskbar

Progje werkt alleen als je de key koopt!

je kan je taakbalk ook vergrendelen, scheelt je een hoop geerger...
op de taakbalk gaan staan, remuisknop taakbalk vergrendelen...

groet

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan