Kan niet inloggen bij Postbank.

• Onderwerp starter Onderwerp starter B.Kat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
LS,
Ik gebruik als het even kan de browser OPERA.
Wanneer ik met Opera inlog bij de Posbank kom ik niet verder dan het inlogscherm en dan staat er in het rood het volgende bovenaan :
Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan. Wat waar staat iets niet goed ?
Vrgr.B.Kat

Je hebt een aparte installatie van Java nodig. De postbank site maakt namelijk gebruik van Java en als je een andere browser dan IE gebruikt moet je een aparte Java installatie hebben.

Hallo ronnie56,
Waar haal ik die vandaan en wat is de naam van deze Java ?
Vr.gr. B.Kat

Ronnie56,

Bedankt het werkt nu !

Vrgr. B.Kat:thumb:

Geen dank daar zijn we voor en zet je topic even op opgelost dan heeft een ander er ook wat aan :cool:

Had het probleem ook maar moet nu steeds accepteren om in te loggen. Kan dit niet eenmalig?

Java.gif

Hallo ronnie56 en lima
Nee, bij mij is ook de optie" Installeren" niet beschikbaar,wat doe ik hier aan ?
Vrgr. B.Kat

In firefox geeft het geen problemen, ik denk dat het een veiligheids instelling is.

Java1.gif

Laatst bewerkt:
Java.gif

Het probleem ( misschien gemakzucht) ben ik nog steeds niet kwijt :confused:

Er gebeurt niets als je op accepteren klikt? Al de nieuwste versie van Java. Misschien Opera helemaal verwijderen en opnieuw installeren?

Ik moet juist eerst op accepteren drukken om in te kunnen loggen, een definitive installatie lukt niet omdat het niet aanklikbaar is.
Hier draait de laatste java versie en Opera 8.0

Dan zou ik het ook even niet weten. Misschien kan je de vraag bij de Postbank neerleggen.

Beste allemaal,
Na in eerste instantie de zaak opgelost te hebben, heb ik een upgrade gedaan naar Opera versie 8 .
Nu weer de problemen met het inloggen bij de postbank.
Dan maar weer de oudere versie geinstalleerd, maar ik krijg het nu ook niet weer voor elkaar om in te loggen bij de Postbank.Ik weet het ook niet meer.
Dus alles wat met Opera te maken had maar weer verwijderd en nu draai ik met Firefox en dan lukt tot nu toe alles.
Vrgr. B.Kat

Geplaatst door B.Kat
Beste allemaal,
Na in eerste instantie de zaak opgelost te hebben, heb ik een upgrade gedaan naar Opera versie 8 .
Nu weer de problemen met het inloggen bij de postbank.
Dan maar weer de oudere versie geinstalleerd, maar ik krijg het nu ook niet weer voor elkaar om in te loggen bij de Postbank.Ik weet het ook niet meer.
Dus alles wat met Opera te maken had maar weer verwijderd en nu draai ik met Firefox en dan lukt tot nu toe alles.
Vrgr. B.Kat

Het verwijderen van Opera is geen optie omdat het een geweldige browser is. Ik heb nog 3 alternatieven ( IE,maxton en firefox) op de plank staan waarmee ik die maandelijkse fooi kan beheren
moneybags.gif

lima zei:
Java.gif

Het probleem ( misschien gemakzucht) ben ik nog steeds niet kwijt :confused:

Inmiddels dit probleem achterhaald

Ga naar Voorkeuren / Preferences (CTRL+F12) > Geavanceed / Advanced > Beveiliging / Security > Beveiligingsprotocollen / Security Protocols. Schakel in dat venster alle vakjes uit waarvan de tweede kolom begint met 40bit of 56bit (bijv. 40 bit ARC2 (RSA/MD5)).
Als je de pagina opnieuw bezoekt, zul je merken dat de veiligheid naar een acceptabel niveau is gebracht.

8337%20%201017.gif

Laatst bewerkt:
lima,
Inmiddels dit probleem achterhaald

Ga naar Voorkeuren / Preferences (CTRL+F12) > Geavanceed / Advanced > Beveiliging / Security > Beveiligingsprotocollen / Security Protocols. Schakel in dat venster alle vakjes uit waarvan de tweede kolom begint met 40bit of 56bit (bijv. 40 bit ARC2 (RSA/MD5)).
Als je de pagina opnieuw bezoekt, zul je merken dat de veiligheid naar een acceptabel niveau is gebracht.

Inderdaad nu is het probleem opgelost.
Ik had net afgelopen week Opera opniew geinstalleerd maar kon ook weer niet rechtstreeks inloggen bij de postbank ( ik moest ook steeds op Accepteren klikken en Installeren was bij mij ook grijs). Maar na het uitvoeren van bovenstaande werkt het nu perfect, bedankt .:thumb:

Vrgr. B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan