Erase en sterf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb, eigenlijk uit verveling (;) ) het programma Erase gedraaid. (Erase unused diskspace.)
Ik heb 4 HD's en draaide het op 3 van de 4, inclusief mijn C-schijf.
Die C deed ik het laatst, halverwege liep het programma vast en Windows liep vast.
Toen ik probeerde opnieuw op te starten ging dat niet.
Veilige modus werkte niet.
PartitionMagic en DriveImage werkten niet.
Windows Repair werkte niet.
Nieuwe installatie ging niet.

Het enige dat ik kon doen was die 3 HD's afkoppelen en op de 4e Windows opnieuw installeren.

Op het forum van Erase kwam ik nog een dergelijk geval tegen, zonder enige reactie!! (Van een moderator of zo iemand.)

Zou ik mijn bestanden nog kunnen redden?

P.s. Als ik nu de andere HD's aansluit wil Windows niet opstarten. Zou het veranderen van de volgorde van de HD's op het Mobo nog uitmaken?

Laatst bewerkt:
Puppie, via je link heb ik Bart Lagerweij een e-mail kunnen sturen.
Kijken of ik iets hoor...

Het probleem is, ik krijg de hele pc niet meer opgestart met die 3 HD's aangesloten.
Dus ik kom helemaal niet toe aan recoverysoftware.

Wat kan dit voor krankzinnigs zijn?

Het zijn drie SATA-schijven (200/200/80GB).
Ca. 150 GB met (bijzondere klassieke) films en muziek is of dreigt naar de maan + de schijven zelf!!!!!!!!!

Waarom?

Jij bent diegene die een andere vraag opent met heel veel gelijkenis met deze vraag

De ene vraag ging over recovering software.
Deze vraag ging over het benaderen van harddisk.

Na het programma Eraser gedraaid te hebben kan ik de HD's waarop ik het gedraaid heb (3 van de 4) niet meer gebruiken.
Ik kan zelfs de pc niet meer opstarten met die HD's aangesloten.
Is er nog iets te bedenken waardoor ik ze kan benaderen?

Help me please!!

edit/ het zijn S-ATA schijven.

Dit is je andere vraag. In mijn ogen is er weinig anders aan je vraag (benaderen/bestanden redden). Daarom mijn reactie om voor het overzicht en wat er dus al aangedragen is om hier verder te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan