systeem herstel geeft foutmelding en wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Hallo

gisteren wou ik systeem herstel opstarten omdat PC weer niet meer naar behoren werkt maar iedere keer krijg ik een alert met daarop: "systeemherstel is door het groepsbeleid uitgeschakeld, neem contact op met de domeinbeheerder als u systeemherstel wilt inschakelen", maar ik heb een account met alle gebruikersrechten en ik weet niet hoe ik systeemherstel opnieuw moet inschakelen (kan het zijn dat mijn recente installatie van microsoft.NET iets met deze problemen te maken heeft?

ik heb het bericht van nanette reeds bekeken maar kon via haar mijn probleem niet oplossen (srr dat ik mjin vraag 2X stelde maar ik vond deze later niet terug dus dacht ik dat ik vergeten was deze vraag te verzenden)

Geplaatst door knoeier
ik heb het bericht van nanette reeds bekeken maar kon via haar mijn probleem niet oplossen (srr dat ik mjin vraag 2X stelde maar ik vond deze later niet terug dus dacht ik dat ik vergeten was deze vraag te verzenden)

Ik bedoelde met 'vaker voorbij komen' niet jou hoor. :) Nah, dan weet ik het zo gauw niet, stonden best veel tips in de link van Nanette. Iemand anders?

in het bericht van nanette stonden inderdaad enkele nuttige tips vb: gpedit.msc (maar ik krijg een foutmelding dat hij het bestand niet vindt) in een vorige tip werd mij verteld dat ik systeemherstel moest inschakelen met start<deze computer<tabblad systeemherstel maar er staat helemaal geen tabblad van systeemherstel dus hier ben ik ook niets mee. en een virus zal het ook niet zijn want ik heb vandaag nog mijn PC gescand met panda platinum met de laatste updates en hij vond maar 4 virussen die ik zonder moeite verwijderde en die geen effect hadden op mijn systeemherstel

in het bericht van nanette stonden inderdaad enkele nuttige tips vb: gpedit.msc (maar ik krijg een foutmelding dat hij het bestand niet vindt) in een vorige tip werd mij verteld dat ik systeemherstel moest inschakelen met start < deze computer < tabblad systeemherstel maar er staat helemaal geen tabblad van systeemherstel dus hier ben ik ook niets mee. en een virus zal het ook niet zijn want ik heb vandaag nog mijn PC gescand met panda platinum met de laatste updates en hij vond maar 4 virussen die ik zonder moeite verwijderde en die geen effect hadden op mijn systeemherstel

Als je maar liefst 4 virussen (vind ik best veel) op je pc had zou ik ook nog eens een onlinescan uitvoeren: HouseCall Ook in dit topic betreft het een virus.

Mogelijk daarna ook op spyware checken, kan je dat uitsluiten. Hier kun je Adaware SE of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware. De update eerst doen, daarna pas scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan