Joystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd. Als ik via het configuratiescherm -> Spelopties, een joystick wil toevoegen, staat steeds bij de Status:"Niet verbonden". Wat doe ik fout? Het heeft immers wel goed gewerkt. Gelukkig heb ik nog een backup (Ghost) achter de hand.
De kaart waar de joystick op zit aangesloten is: Creative CT4810. Ik werk met Windows 98.

Nee, er zat geen installatiesoftware bij. Ik heb deze geluidskaart uit een oude computer van mijn vader gehaald en de benodigde drivers van internet.
Ik vind het vooral vreemd omdat het in het wel goed werkte voordat ik m'n computer opnieuw ging installeren. Er hoeven toch geen cruciale Windowsonderdelen geinstalleerd te worden om uberhaupt met een joystick te kunnen werken?

Laatst bewerkt:
Nu, een paar dagen later ben ik eruit! Confuguratiescherm->Spelopties en vervolgens net zo veel joysticks toevoegen totdat er bij één OK komt te staan. Deze heeft dan een ander besturings-id. De andere joysticks, Waarbij "Niet Verbonden" aangegeven stond, heb ik verwijdert.

Geplaatst door PKingswood
Nu, een paar dagen later ben ik eruit! Confuguratiescherm->Spelopties en vervolgens net zo veel joysticks toevoegen totdat er bij één OK komt te staan. Deze heeft dan een ander besturings-id. De andere joysticks, Waarbij "Niet Verbonden" aangegeven stond, heb ik verwijdert.

Tja.. dat kan ook :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan