Crap cleaner veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wilde eens een programmaatje proberen zoals Crap cleaner 1.18.099.

Volgens de site een uitstekend program om rotzooi op te ruimen. Is dit zo? Het schijnt dat je het register kunt ontzien als je dat wilt.

who o who heeft ervaring.........

PJ
:eek:

Ikke! :D

Hehe, bij mij heeft het tot nu toe nooit problemen opgeleverd :) Werkt prima.

Wordt al door heel veel mensen hier gebruikt, ik ook ben er zeer tevreden over.

I
heart.gif
this program!

Mvg, James:)

crap cleaner

Allemaal heel positief dus, maar ehm je kunt dus gemakkelijk een selectie maken om je register te ontzien???:eek:

Nou bedankt jullie allen! Ik kan julllie geen prettig Pasen mee wensen maar goed .............bedankt!!!
:thumb:

je kan deze cleaner ook als log gebruiken.

Als je de toets van cleaner toetst in drukt voor het verwijderen, kan je je gewoon de log te zien wat er allemaal gebeurd is.

Nog een vraagje heb het programma inmiddels erop maar wil liever niet dat ie ook gaat snuffelen in het register. Welk opties moet ik dan uitvinken??
:confused: Ik vraag het maar even voordat ik dadelijk de boel op tilt heb..........

Geplaatst door PJnijm
Nog een vraagje heb het programma inmiddels erop maar wil liever niet dat ie ook gaat snuffelen in het register. Welk opties moet ik dan uitvinken??

Je hoeft niets uit te vinken. De register clean functie werkt alleen als je het tabblad "Issues" kiest en dan "Scan for issues" klikt. Maar dat hoef je niet per se te doen. Als je alleen tijdelijke bestanden e.d. wilt opruimen, zorg er dan voor dat het tabblad "Windows" is geselecteerd (linksboven) en klik op "Run Cleaner" (rechtsonder). Met je register gebeurt dan niets.

Hmm wat bedoel jij met issues? Heb cccleaner 1.18.099 en deze is in het Nederlands.

Voor de volledigheid ik zie drie tabs staan:

Windows = alles aangevinkt behalve Geavanceerd

Applicaties = alles aangevinkt

Fouten = alles aangevinkt.

zo staat ie dus standaard.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan