word startscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Ik heb een heel vreemd probleem met word.
Op een of andere manier zijn alle werkbalken van word verdwenen.
Heb dus enkel een blauwe bovenbalk en een leeg blad.
Kan nergens meer iets instellen. Heb office 2000 al een keer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Maar ..... hetzelfde probleem.
Herkend iemand dit en nog belangrijker, hoe krijg ik dit opgelost.
Heb gekeken bij normal dot. Maar het is geen wijziging in het sjabloon, maar in de instellingen van de werkbalken .
vast bedankt vr. groet
ria
 
Lang lang geleden heb ik dat ook eens gezien bij een paar andere mensen. Mijn geheugen laat me alleen wat in de steek qua oplossing.

Als ik het goed herinner kon dat via het blauwe venster balk , daar de rechter muisknop op, en dan iets van vensters herstellen of iets dergelijks.
 
bedankt voor jullie reaktie`s. Heb beide adviezen opgevolgd.
Echter bij beide geen resultaat.
Heb ook gekeken op de bijgevoegde link, maar kom ook daar niet verder. Voor alle duidelijkheid. Dit speelt zich niet af op mijn eigen computer maar op die van een bekende die ik tracht te helpen.
Heb hem al geadviseerd omeventueel de hele computer opnieuw te installeren.
Of er mocht nog een klein wonder gebeuren
Groetjes,
Ria
 
Hai, :D

Begrijp ik het goed dat jij reeds de Datasleutel van de juiste Word versie van die bekende van jou hebt hernoemd?...(in het register dus)

Of snap je de uitleg in mijn link niet?

Ik heb dit probleem al vaak zat gehad maar de datasleutel is altijd het antwoord...eventueel kun je ook analyse en herstel uitvoeren uit het helpmenu (CD bij de hand houden)

Seee Yah! :thumb:
 
Hoi Joost
Ja, ik heb de registersleutel gewijzigd en alles gedaan wat je hebt voorgesteld. Echter zonder het gewenste resultaat.
Het enige wat ik daarna nog ontdekte was, toen ik probeerde om via de installatie cd het programma te herstellen, dat ook dat niet meer lukte. (w.s. omdat de registersleutel anders was) heb het toen zo maar gelaten.
a.s. maandag ga ik terug naar deze mensen en misschien kan ik dan nog iets anders proberen.
Heb ook op andere websites gekeken.
Kan het ook nog iets te maken hebben dat er misschien p.o een macro gestart zou zijn o.i.d.?
Tot nu toe heb ik in ieder geval nog steeds niet de oplossing.
Zag trouwens dat je in Breda woonde, ik ook toevallig.
 
Ook dit niet?

Ga naar start/ uitvoeren en typ regedit, klik op OK.
HKEY_CURRENT_USSER - Software - Microsoft - Office - 9.0 - Word - Data
Rechtsklik op toolbars en druk op verwijderen. Bevestig het verwijderen. Sluit de regeditor af en start Word opnieuw op en kijk nu 'ns hoe 't er uitziet.
:)
 
Bedankt ikzelf.
Kan dit maandag uitproberen, ik zal je op de hoogte houden via deze site. Meer suggestie`s blijven welkom.
Groetjes,
ria
 
Hai Plaatsgenoot, :D

Das toch inderdaad wel heel erg vreemd...

Kun je even de volgende dingen checken:
* Heb je ook Normal.dot weggegooid en na opstarten van Word gecheckt ofdat Word een nieuwe heeft aangemaakt?

* Bij het hernoemen van de Datasleutel (Versie 9.0) heb je gecheckt dat Word een nieuwe sleutel heeft aangemaakt? Dus er zijn nu twee sleutels (Data en de hernoemde sleutel Olddata of zo)

Als Word in beide gevallen geen nieuwe heeft aangemaakt dan lijkt het alsof er iets niet goed uitgevoerd wordt..omdat Word deze zaken opnieuw aan moet maken..

Doe ook even een zoekopdracht naar Normal.dot op de harde schijf van de pc en verwijder ze allemaal!

See Yah! :thumb:
 
hoi Joost,
Normal dot had ik zelf al bedacht en uitgevoerd. Dat werkt dus niet. De andere mogelijkheid die je noemt kan ik maandag pas uitproberen, zal ik dan doen. Je hoort dan van me.
groetjes en bedankt.
ria
 
Hoi Joost.
Ik zou je nog bericht geven over de verdwene werkbalken. Heb maandag niet meer de gelegenheid gehad met die computer daar bezig te zijn. Het probleem wordt nu door een bekende overgenomen. Die gaat de computer recoveren met de recover cd. Dat zal w.s. sneller en grondiger gaan hebben we besloten.
Bedankt voor je moeite.
Groetjes,
ria
 
Hai Ria, :D

Fijn dat je nog even terugkoppeld...

Of het sneller zal zijn betwijfel ik maar het zal zeker een grondige schoonmaak van de pc zijn..en dat is natuurlijk nooit verkeerd! ;)

Graag gedaan en tot de volgende ronde..zet jij hem aub nog even op afgehandeld? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan