ongewenste advertenties (WebAds) uitschakelen in Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik heb een vraagje (is trouwens logisch anders zou ik hier niet komen, maar oke) en dat is het volgende:

Ik kan bij Woningnet geen advertenties bekijken. En dat blijkt te komen omdat ik bij Noron Internet Security ongewenste advertenties (WebAds) heb aangevinkt om te blokkeren.

Het staat als volgt geschreven bij WOningnet:
Maakt u gebruik van Norton Internet Security 2004?

Een van de opties binnen dit pakket is om ongewenste advertenties (WebAds) te blokkeren. Indien u deze optie heeft aangevinkt, kan het zijn dat sommige pagina's onjuist worden weergegeven! Zo ziet u dan bijvoorbeeld geen zoekresultaten bij het woningaanbod.
Heeft u problemen met de weergave van pagina's op woningnet.nl controleert u dan of u deze optie aan heeft staan.

Hoe kan ik dit veranderen. Ik kan het nergens vinden. Alvast Bedankt.

Hoi
Probeer het eens met de functie reclame onderdrukken uit te schakelen of erop te klikken en dan op configureren dan kun je bepaalde dingen instellen.

Laatst bewerkt:
op het wereldbolletje van norton klikken dan zie je reclame onderdrukken al staan.

Dat ligt wel aan de versie. Bij de mijne 2005 moet je Norton openen. Vertel eerst maar welke versie je van Norton je hebt.

Ik heb ook nis 2004????
bij mij kom ik er zoals ik het schreef.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt .. ga het even proberen....

Misschien dubbelklikken?
In ieder geval Daphne82, zie dat je in die gele schermpjes komt van Norton. Je bladert rustig alles door. Weet je voor de volgende keer ook weer wat meer. Let goed op reclame en ads (iets in die geest)

Is gelukt....keek eroverheen.....lekker stom....maar bedankt!!!!

THANKS!!

Ja hoor het is nu helemaal gelukt. Ik heb nu /....ingevoerd van de site dus kan reclame onderdrukken aan laten staan en hij word gewoon weergegeven. Heel erg bedankt voor jullie info.

Kusssss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan