hoe moet ik mijn bios updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DEADMASK

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
k heb gehoord dat je je bios kunt updaten., klopt dat? en zo ja, hoe moet ik dat doen???

Waarom zou je je BIOS up willen daten? Ik zeg altijd maar zo, geen problemen met je PC, niet updaten.

Maar goed, als je wilt updaten moet je een paar dingen weten:
- Welk moederbord
- en welke BIOS versie staat er nu op.

website van je moederbord.

Edit: Caspar was iets eerder :o

Geplaatst door Caspar107
Waarom zou je je BIOS up willen daten? Ik zeg altijd maar zo, geen problemen met je PC, niet updaten.

Maar goed, als je wilt updaten moet je een paar dingen weten:
- Welk moederbord
- en welke BIOS versie staat er nu op.

das een snelle reactie:eek: :cool: :p

maar ik wil mijn PC overclocken, daarom heb ik dat nodig zeggen ze, of kunne jullie mij een programma aanbevelen?

BVD, bedankt:thumb:

Een Celeron 333 Mhz overclocken? Hmm

Maar goed, denk dat je dan niks aan een BIOS update hebt, wat zou je daar mee opschieten?

Weet verder niet hoe het gaat met overclocken en waar je dat mee moet doen. Ik neem aan dat anderen nog wel reageren.

Geplaatst door Caspar107
Een Celeron 333 Mhz overclocken? Hmm

Maar goed, denk dat je dan niks aan een BIOS update hebt, wat zou je daar mee opschieten?

Weet verder niet hoe het gaat met overclocken en waar je dat mee moet doen. Ik neem aan dat anderen nog wel reageren.

EGT NIET??? :8-0: :8-0:

Als je pc stabiel draait zou ik niet overclocken, dat kleine beetje sneller merk je amper en weegt niet op tegen eventuele foutmeldingen en een crachend systeem.

Geplaatst door John
Als je pc stabiel draait zou ik niet overclocken, dat kleine beetje sneller merk je amper en weegt niet op tegen eventuele foutmeldingen en een crachend systeem.

maar is er dan geen verschil als ik hem overclock naar 350MHz, ik draai nu op 333MHz, ik heb wel 350MHz gehad.

PLZ answer:thumb: :cool: :D :(

Bijlagen

• photo10f3.jpg
    photo10f3.jpg
    31,8 KB · Weergaven: 53
:(

snap ik ff niet .. eerst wil je hem overclocken
voor 5%
dan zeg je dat het aan te raden is en moet ..

dan zeg je hij is al eens eerder 350mhz geweest
en nu

wil je hem gaan verkopen .. dan heeft deze topic
ook geen zin meer :rolleyes:

het kan aan mij liggen maar :confused:

ben ik nou gek aan het worden ? :8-0: :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan