outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

seep001

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
l.s
Mijn outlook epress start heel langzaam op ,duurd soms wel 2 tot 5 min is hier iets aan te doen???

Toevallig MSN verwijderd voordat deze traagheid begonnen is?? Die zijn namelijk aan elkaar gekoppeld.

Heb nieuwe versie van msn geinstalleerd en daarna is het probleem begonnen.
Heb wel eens gehoord dat je iets in regdit moet doen maar weet niet hoe

Ome Wil
Kijk maar eens of het bovenstaande jou kan helpen.

Mij is meermaals gewezen op het risico van iets te wijzigen in het register, tenzij je goed weet wat je doet.
Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten, en wil dus voorzichtig zijn.

Raymond, mag je toepassing altijd gebruikt worden? Ze zal in ieder geval iets wijzigen, neem ik aan. Zijn er dus bepaalde omstandigheden dat het gebruik ervan risico's geeft?

Als je een backup van je register maakt kan er weinig gebeuren. Hooguit dat het niet geholpen heeft, maar dan kun je je backup terugzetten.

Je kunt ook een herstelpunt maken voordat je in het register gaat rommelen, dan kun je daarna eventueel weer een herstelpunt terugzetten.

Zijn er dus bepaalde omstandigheden dat het gebruik ervan risico's geeft? [/B]

Ja, als je geen problemen hebt en dan gaat rommelen :D

Laatst bewerkt:
Ik heb het zoals ik al zei talloze malen gebruikt en met mij nog meer mensen waaronder ook mede forumleden. Gaat altijd goed tot nu toe.........
Je kan altijd een backup van je register maken natuurlijk. Mocht het onverhoopt fout gaan dan kan je die terugzetten!

Geplaatst door Tanja1968
Ik ben toch wel benieuwd of het bij seep001 gelukt is.:D

Ik ook, :D

Begrijpelijk, in die link stond ook jouw fix. Per ongeluk daar gebleven.

Ik weet in ieder geval nu dat die fix werkt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan