tv kijken op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
heey hallo ik heb ff een vraagie over hoe je tv moet kijken op je pc want ik heb achter in me pc zoon aansluiting zitten om een kabel van me tv in me pc te doen en als ik dat doe dan geberut er helemaal niets volgens mij moet je iets instellen ofzo. in die kaart achter zit een uitgang voor radio en tv. Kan iemand me even helpen want volgens mij is het niet zoveel werk.:thumb: :cool:

Geplaatst door Eilein
kijk hier even, staat het duidelijk uitgelegd, je moet je beeld clonen.
http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_nvidia.php

succes
groetjes Eilein
Dit is een uitleg hoe je het beeld van je PC op je tv kan krijgen, wat corvette bedoelt is het omgekeerde.

Wat corvette zoekt is video capture software waar tevens een tuner inzit, om de kanalen te zoeken en te programeren, of er gratis versies van dit soort software zijn weet ik niet maar deze ( link ) heb ik zelf en is een heel mooi programma

heey gasten het is nu wel gelukt met chris tv maar ik heb nu een ander probleem ik heb geen geluid bij het beeld
we zijn er bijna lol ;)

Als het goed is zit er op de capture kaart ( waar je tv kabel inzit ) een 'din' aansluiting waar het geluid uitkomt, deze moet je met een kabeltje weer aansluiten op de line in ingang van je geluidkaart :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan